enquêtes

Freestyle

New member
dat je al adverteerder ook enquetes kan toevoegen.
een extra optie dus.

en dat als je een hele lange enquete hebt dat je verplicht bent om meerdere punten te geven dan een enquete van 10vragen!

dat je bijvoorbeeld: 0,01punt moet geven per vraag die in je enquete staat je hebt bv, 100 vragen dan moet je 1punt geven heb je 20 vragen dan moet je 0,2 punten geven (prijs kan ook anders zijn)

W

Willem

Guest
hmm naja best handig al zeg ik zelf
wink.gif

Mag er van mij komen
smile.gif

Maar ook, je kan gewoon een enquete op je site zetten en daarna toe linken via een doe ad?

Freestyle

New member
dat kan maar dan gelden als nog de zelfde regels als je er niet aanhoud blijft de zelfde straf
(straf mag lennard bedenken
yummie.gif
)

Erik

New member
Straf omdat je een te laag aantal punten hebt? De adverteerder bepaald zelf wel hoeveel punten hij er voor geeft.

Jurgen

Active member
Die straf slaat helemaal nergens op.
One2xs biedt de mogelijkheid om te adverteren en zelf de beloning te kiezen. Het is gewoon een doe-advertentie met een beloning. De adverteerder kan zelf wel bedenken dat mensen geen 100 vragen invullen voor 0,1 punt, dus kan hij de beloning zelf bepalen. Sowieso vind ik het idee onzin, omdat er zat websites zijn waar je je eigen enquête kunt maken als je hem zelf al niet kunt maken d.m.v. scripting.

Jesse

New member
Eerder dan een systeem dat mensen op One2xs een enquette kunnen invullen en de vragen dus op one2xs staan, met keuze bolletjes bij een vraag. Zodat je na het doen van de enquette gelijk je punten hebt.

Maar er was vroeger ook een enquette systeem al en die is weg, zal ook wel een reden hebben gehad.

Jurgen

Active member
Jesse (link):
Eerder dan een systeem dat mensen op One2xs een enquette kunnen invullen en de vragen dus op one2xs staan, met keuze bolletjes bij een vraag. Zodat je na het doen van de enquette gelijk je punten hebt.

Maar er was vroeger ook een enquette systeem al en die is weg, zal ook wel een reden hebben gehad.

Dat was toch een eenmalige enquête van One2xs zelf, waar er om je mening over One2xs enzo werd gevraagd?
smile.gif

Degene die hem het best (eerlijk en volledig) had ingevuld kreeg 5 punten volgens mij.

Jesse

New member
Freestyle (link):
ps: niemand kan een enquete het best en eerlijks invoeren iedereen heeft een eigen mening
confused.gif

Vaak worden doe advertenties onjuist uitgevoert, als er dan een enquette komt zou de adverteerder zelf kunnen kiezen of de gebruiker bij die vraag iets aan moet vinken of iets zelf moet tikken (wat hij vindt) dan is het de adverteerders eigen risico als hij onzin antwoord krijgt als je iets moet tikken.

Je zou misschien ook een timer kunnen maken (minimaal een aantal sec op de pagina voor je verder kan) het moet niet zo zijn dat de gebruiker snel wat vinkjes aanvult en de adverteerder er vervolgens nog niks aan heeft.

Jurgen

Active member
Freestyle (link):
ps: niemand kan een enquete het best en eerlijks invoeren iedereen heeft een eigen mening
confused.gif

Jawel; antwoorden op de vraag "Wat vind je van One2xs?" kan als antwoord hebben "Ja, wel goed." of een antwoord met een uitgebreide argumentatie zoals "Het idee achter One2xs is vrij uniek [blabla] deze dingetjes kunnen alleen nog wel wat beter [blabla]."
smile.gif

Kingunit

New member
Als de adverteerde een uitgebreid antwoord wilt moet dat erbij komen.
De adverteerde kan het nachecken en als het ingevuld is van :

"Ja"
"Ne"
"Wel leuk"

Dan kan die het afkeuren, want de adverteerder wilt:

"Jaa het offtopic is heel gezellig."
"Nee , ik doe nooit mee moet doe-advertenties omdat ik geen tijd heb,:
"Ik vind one2xs geweldig want je kan sparen voor een hosting + domein helemaal gratis
biggrin.gif
"

Willem

Active member
ik vind dat het dan wel zo moet zijn dat de adverteerder iedere vraag apart moet keuren zodat je bij 2/3 niet goed ingevulde antwoorden niet gelijk de hele enquete is afgekeurd.

Bovenaan