Er zijn 5 nieuwe banners:

bij doe-advertenties en klik-advertenties staat erboven toch gewoon er zijn zoveel nieuwe advertenties. waarom bij de bannerads dan niet?
want nu kan ik niet echt bijhouden wanneer er nieuwe zijn, ik zie ook nergens op welke ik wel en welke ik niet heb geklikt in een overzicht.

Timvz

Lid
Ehhm er staat dan toch er achter 1 x goedgekeurd ? Oftewel dan weet je het
wink.gif

Sjoerd

Lid
Wat heb je eraan als er nieuwe banneradvertenties zijn? Alleen de bezoekers van je site merken dat toch?

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd (link):
Wat heb je eraan als er nieuwe banneradvertenties zijn? Alleen de bezoekers van je site merken dat toch?
Je kan er zelf toch ook op klikken net als de klikadvertenties en doe-ads?

Maar de bedoeling is eigenlijk dat je er op klikt als het je interessant lijkt, niet om voor de punten te klikken.
emo.gif

Lennard (link):
Maar de bedoeling is eigenlijk dat je er op klikt als het je interessant lijkt, niet om voor de punten te klikken.
emo.gif

Ohw, daarvoor is dat systeem! Bedankt voor de uitleg.

Maar ik heb het al eerder aangegeven maar ik kan het niet terug vinden, misschien een kolom met goedgekeurd erachter zodat je kan zien hoe vaak er op een banner is geklikt voor jou.

Robbert (link):

Lennard (link):
emo.gif

Ohw, daarvoor is dat systeem! Bedankt voor de uitleg.

Maar ik heb het al eerder aangegeven maar ik kan het niet terug vinden, misschien een kolom met goedgekeurd erachter zodat je kan zien hoe vaak er op een banner is geklikt voor jou.

Zo snel werk ik ook weer niet hoor.
emo.gif

Maar t zit er in.

Sjoerd

Lid
Marjolein (link):

Sjoerd (link):
Je kan er zelf toch ook op klikken net als de klikadvertenties en doe-ads?

Lennard (link):
emo.gif

Dat bedoel ik dus duidelijk te maken, ik vind het veel leuker als mensen het op hun site zetten voor hun bezoekers, die klikken als je het interessant vind of iets (mag je zelf natuurlijk ook).
Maar nu gaan gebruikers naar de url van de javascriptcode toe om de banners allemaal te klikken.
Je houd het eigenlijk niet tegen, maar ze helpen met: er zijn nieuwe banneradverenties waar je op kan klikken... dan is het hele idee weg, en kunnen het beter klikadvertenties worden vanwege het prijsverschil van 1 cent...

Of de klikads afschaffen en alle huidige klikads omzetten naar bannerads.
Het idee is toch het zelfde, op de presentatie na.

Mikek (link):
Goed idee presentatie is alleen maar beter en werkt veel beter.

en het kost voor de adverteerder meer.

Gewoon zo laten dus.

het is wel handig ja als erachter komt te staan of je bannerad al een keer is goedgekeurd.
per banner kun je toch maar 0.02 krijgen?

Sjoerd

Lid
Willemmm (link):
het is wel handig ja als erachter komt te staan of je bannerad al een keer is goedgekeurd.
per banner kun je toch maar 0.02 krijgen?
Nee, je kunt er honderden punten mee krijgen als de bezoekers van je site er op klikken. Het is niet de bedoeling dat iedereen het gaat gebruiken om alleen op de banners te klikken, dan heeft het hele idee geen nut meer.

Jesse

Lid
Lennard (link):
Of de klikads afschaffen en alle huidige klikads omzetten naar bannerads.
Het idee is toch het zelfde, op de presentatie na.

Of gewoon zorgen dat de eigenaar geen punten krijgt voor het klikken op de banners.
Ik bedoel zeg nou zelf hoeveel % heeft echt op de banners geklikt waar je geïnteresseerd in bent.

hoeveel mensen sturen hun links door naar vrienden? ik denk dat het dan erg rustig wordt als je zelf niet meer mag klikken op klikadvertenties. en nee 90% van de tijd heb ik toch geen interesse, het gaat ook heel erg vaak over bungalows
yummie.gif

Bovenaan