extratje.

Freestyle

New member
is het misschien leuk/handig. als je een paar paginas hebt waar uitgelegd hoe je een host/vps gebruikt beveiligd enz,
en dat leden dit kunnen maken en die krijgen een kleine vergoeding gaat meer om het idee.

Jesse

New member
Het is op zich wel een leuk idee, en handig. Alleen je kan niet meer uitleggen dan de werking van directadmin, en een ftp programma. Scripten moet je nou eenmaal zelf gewoon kunnen.

Ik denk ook niet dat One2xs hier punten uit voor wilt trekken, dan raken ze natuurlijk failliet.

Jurgen

Active member
Misschien snap ik het niet helemaal, maar wanneer je een complete uitleg geeft, is dat toch al aardig en hoef je toch niet ook nog punten te krijgen?
biggrin.gif

Freestyle

New member
jurrie. de punten hoeft ook niet
wink.gif

ik zou zelf gewoon gratis maken hoor
yummie.gif
(als ik het zou kunnen).
en het is meer een simpele uitleg hoe je bijvoorbeeld een website op je host zet. en hoe je een database aan maakt.
en voor vps de dingen voor vps
wink.gif

Boude

New member
Het zal voor de nieuwe gebruikers wel handig zijn. Maar ik denk toch dat het het beste is dat je het zelf uitvogelt leer je mee van en je weet wat je doet! Als ze dan allemaal gaan doen weten ze iet wat ze fout hebben gedaan. En zouden er meer problemen kunnen komen!

Freestyle

New member
boude ben ik het voor een deel mee eens.
maar met een tut word je mee op weg geholpen. en als one2xs (de tut makers). alleen de basis uitleggen dan kunnen/moeten ze de rest zelf maar uitvogelen maar dan kunnen ze al wel op weg.
daiman. we moeten eerst op lennard wachten
wink.gif

Jesse

New member
Freestyle (link):
jurrie. de punten hoeft ook niet
wink.gif

ik zou zelf gewoon gratis maken hoor
yummie.gif
(als ik het zou kunnen).
en het is meer een simpele uitleg hoe je bijvoorbeeld een website op je host zet. en hoe je een database aan maakt.
en voor vps de dingen voor vps
wink.gif

Maar dan is het niet echt meer een nieuw idee, dan zou je het net zo goed in het forum onder het kopje tutorials kunnen plaatsen?

Freestyle

New member
ja daar dacht ik net ook aan.
maar dan zou lennard ofzo. een optie kunnen maken dat een admin/mod een paar tutorials kan vast locken zodat die altijd boven aan staan.
en dan niet zomaar hier en daar een tutorial. die moet dan wel heel goed zijn waar je niet in kan reageren enz,

lennerd ofzo kan jouw topic dan vast locken ofzo dat ie dan boven aan komt. en alle reacties verwijderen en zorgen dat niemand meer reacties kan geven
wink.gif

Jesse

New member
Freestyle (link):
ja daar dacht ik net ook aan.
maar dan zou lennard ofzo. een optie kunnen maken dat een admin/mod een paar tutorials kan vast locken zodat die altijd boven aan staan.
en dan niet zomaar hier en daar een tutorial. die moet dan wel heel goed zijn waar je niet in kan reageren enz,

lennerd ofzo kan jouw topic dan vast locken ofzo dat ie dan boven aan komt. en alle reacties verwijderen en zorgen dat niemand meer reacties kan geven
wink.gif

Dat kan tochal? Hun kunnen een topic stickey maken (zoals het offtopic), of een topic op slot doen zodat niemand meer kan reageren.

Bovenaan