Feedback Systeem zwaar hinderlijk..

Ginob

New member
Hi

Weet niet waar dit moet dus doe t maar ff hier..
Sinds die feedback systeem hebben de leden die niet vaak online zijn zoals ik altijd het gezeur dat we eerst moeten bijv met paypal overmaken omdat we minder feedback hebben ?!?!?!

Ik snap dat feedbacks goed zijn maar dat heeft hier weinig nut aangezien ik hier een account kan aanmaken en 20 logos koop voor 0,20 ? bam genoeg feedbacks..
of bijvoorbeeld al die goedkope habbo credits koop heb ik ook snel feedbacks maar als het om 100 punten ga kan ik ze ook nakken ? het heeft volgens mij weinig nut.. ( Voor mij dan )

Kan one2xs niet beter zoals vroeger met die post count doen.. Zoals op zowat elk forum
Of iets anders bedenken met feedback dat het alleen kan bij 50+ punten o.i.d ?

Zo dat was t dan :)

G

Guest

Guest
Nee, je moet feedback niet als leidraad nemen. Als de ander niet eerst wilt gaan, jammer dan. Dan is dat zijn probleem. Je moet samen tot een oplossing komen. Feedback is een richtlijn, geen verplichting.

Ik ga vaak zat eerst naar leden met weinig tot geen feedback. Pas op moment dat ik het niet vertrouw mag de ander eerst gaan, of als de ander al een paar keer negatieve feedback heeft gehad.

toevoeging op 10 januari 2013, 20:04:47:
Postcount zegt trouwens ook geen zak
emo.gif

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Als je allemaal dezelfde soort feedbacks hebt valt ook op? (en dan bedoel ik niet negatief of positief)

Lennard

Active member
Rogier (link):
Ik vind een feedback transactie specifiek en vanaf 5pnt anders geen slecht idee.
Een punten-grens vind ik inderdaad ook wel een goede suggestie.
redface.gif

S

Semmiiee

Guest
Lennard (link):

Rogier (link):
Ik vind een feedback transactie specifiek en vanaf 5pnt anders geen slecht idee.
redface.gif

Waarom mogen er geen feedbacks worden gegeven als je een host van 1 punt op de veiling koopt?
smile.gif

En hoe wou je het controleren
yummie.gif

G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Lennard (link):

Rogier (link):
redface.gif

Waarom mogen er geen feedbacks worden gegeven als je een host van 1 punt op de veiling koopt?
smile.gif

yummie.gif

Dit idd

Lennard

Active member
Nicknl (link):

Lennard (link):

Rogier (link):
redface.gif

smile.gif

yummie.gif

Om te voorkomen dat scammers dingen van 0,01 punt gaan kopen om zo toch positieve feedbacks te krijgen.
Hoe controleren: door de gebruiker te laten aankruisen dat er meer dan 5 punten bij de transactie zijn betrokken, als dat niet zo blijkt te zijn dan een warn.

Maar ik roep maar wat he, geen idee of het er komt ofzo.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Rogier (link):

redface.gif

smile.gif

yummie.gif

Om te voorkomen dat scammers dingen van 0,01 punt gaan kopen om zo toch positieve feedbacks te krijgen.
Hoe controleren: door de gebruiker te laten aankruisen dat er meer dan 5 punten bij de transactie zijn betrokken, als dat niet zo blijkt te zijn dan een warn.

Minimaal 0,2 oid.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Rogier (link):

redface.gif

smile.gif

yummie.gif

Maar dat houdt in dat als ik een domein voor 3 punten koop (bijv.) ik geen feedback mag krijgen, noch geven, enkel omdat je een minimum instelt. Dan zou ik de minimum op 1pt houden oid.

S

Semmiiee

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Rogier (link):

redface.gif

smile.gif

yummie.gif

Dan kan je beter de individuen kunnen aanpakken, als je ziet dat iemand tig keer 0.01 deals heeft

Lennard

Active member
Nicknl (link):

Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Rogier (link):
redface.gif

smile.gif

yummie.gif

Dan kan je beter de individuen kunnen aanpakken, als je ziet dat iemand tig keer 0.01 deals heeft

Als daar geen regels voor zijn kan ik daar moeilijk wat tegen doen.

Pim

Techniek Koning
Ik zou er gewoon niks aan veranderen.

Je bent er zelf bij of jij erin geloofd dat je eerst zou moeten geven omdat de ander meer positieve feedbacks heeft.

Ik persoonlijk kijk gewoon wat voor reputatie deze persoon op one2xs heeft voor ik als eerst geef.
Anders kan je nog altijd een tussenpersoon (MOD of Lennard) vragen.. Of je moet de tegenpartij gewoon eerst laten geven.

Simpel. Feedback systeem hoeft er niet onder te leiden.. Je bent er zelf bij hoe je er mee omgaat.

Wazoe

New member
Het feedback systeem is goed vind ik.
Je ziet ermee als die persoon veel negatief beoordeelt is.

Robindh

Active member
Mij boeit dat systeem sws niet, vertrouwen in een persoon moet je krijgen.En niet lezen via een systeempje.

August

Test
Ik vind feedback gewoon bullshit. Ik handel nooit, en als ik dan wil handelen dan ben ik opeens onbetrouwbaar want "ik heb nog nooit gehandeld en ik heb 30% waarschuwingsniveau" ... right
emo.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is een indicatie van hoe betrouwbaar iemand kan zijn. Het heeft de scammeldingen volgens mij wel teruggedrongen.

Wazoe

New member
Robindesign (link):
Mij boeit dat systeem sws niet, vertrouwen in een persoon moet je krijgen.En niet lezen via een systeempje.

Maar ik denk wel dat het je mening over een bepaalde persoon direct doet veranderen. Je zal denk ik sneller iemand vertrouwen met veel goede feedbacks dan iemand die alleen maar negatieve feedbacks heeft.

G

Guest

Guest
Wazoe (link):

Robindesign (link):

Maar ik denk wel dat het je mening over een bepaalde persoon direct doet veranderen. Je zal denk ik sneller iemand vertrouwen met veel goede feedbacks dan iemand die alleen maar negatieve feedbacks heeft.

En daar is niks mis mee, focus enkel niet alleen op feedback, maar op algehele reputatie. Als iemand gewoon normaal op het forum actief is, geen negatieve communicaties heeft met andere forum gebruikers en qua feedback goed in elkaar zit, dan is er vaak geen probleem.

Bovenaan