Feedback Systeem zwaar hinderlijk..

G

Guest

Guest
Thor (link):
je kan ook instellen dat je er moet bijschreven om hoeveel punten het ging.

Wie gaat dat controleren?

Eleky

New member
Volgens mij is het feedback systeem vooral bedoelt voor negatieve feedback (scam e.d.), als iemand 5 negatieve feedback heeft zegt dat wel iets.
Gewoon niet naar positieve feedback kijken en beoordelen op negatieve.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zoals ik al zei: het is puur een indicatie. Iemand met meer negatieve feedback kan mogelijk slecht te vertrouwen zijn. Iemand met veel positieve feedback kan mogelijk goed te vertrouwen zijn.

Het lijkt me dus niet nodig om nog allerlei dingen erbij te gaan verzinnen, omdat het huidige systeem prima werkt.

August

Test
Rik (link):
Zoals ik al zei: het is puur een indicatie. Iemand met meer negatieve feedback kan mogelijk slecht te vertrouwen zijn. Iemand met veel positieve feedback kan mogelijk goed te vertrouwen zijn.

Het lijkt me dus niet nodig om nog allerlei dingen erbij te gaan verzinnen, omdat het huidige systeem prima werkt.

Zo denk jij, maar iedereen die handelt weigert te handelen als iemand ook maar een slechte ervaring heeft.

Eleky

New member
Hun verlies zou ik dan denken, er zijn genoeg anderen op de wereld.
Daarnaast moet dit een goeie rem zijn om vooral nooit iets te doen wat een slechte feedback op kan leveren.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Wazoe (link):
Grote waarde en kleine waarde i.p.v. aantal punten?

Dan komt er weer gezeur "maar 3p is ook een grote waarde voor mij11!1!1!1!1!"

Semmiiee

New member
Ik heb er geen problemen mee. Ik handel met mensen en vaak gaan hun eerst ookal ken ik ze niet. Ik heb bijvoorbeeld nog gehandelt met Livonias gister voor €10,00 (Hij kocht dat van mij) en hij ging zonder probleem eerst terwijl ik maar 4 positieve feedback had en hij 50+. 0,1% van One2xs zou scammen, of toch niemand die ik ken. Ik ben niet zo actief als eerst op dit forum door school en andere dingen.

Maar, in het kort. Wat boeit dat heel systeem nou eigenlijk? Ik verkoop vaak Paypal voor punten voor domeinen, hosts, servers hier en als iemand me pmt handel ik altijd succesvol zonder enige problemen. Maar ik handel dan ook niet vaak, maar het systeem is ook handig voor als iemand die ik nog nooit heb gezien opeens een groot bedrag Paypal van me wilt kopen en vraagt voor mij om eerst te gaan zou ik toch eerder zijn feedback bekijken, als hij dan gewoon weinig in Offtopic, o.i.d. post en dat ik daardoor hem niet ken maar misschien wel 50-60 succesvolle deals heeft gehad zou ik nog eerst gaan, maar misschien heeft hij er 0-1.. Dan zou ik het wel raar vinden.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Tendmex (link):
Als je allemaal dezelfde soort feedbacks hebt valt ook op? (en dan bedoel ik niet negatief of positief)

Zoals Livonias bedoel je?

G

Guest

Guest
Jellesch (link):

Tendmex (link):
Als je allemaal dezelfde soort feedbacks hebt valt ook op? (en dan bedoel ik niet negatief of positief)

Zoals Livonias bedoel je?

Pardon? Als je denkt dat mijn feedbacks fake zijn, meld ze dan gerust bij een van de modjes. Idioot.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Dat zijn verschillende? Ik zie even snel topics over: domein host rs pp zijn toch verschillende dingen?
clown.gif

Bovenaan