Feedback

N

Nick

Guest
Misschien handig dat als je een feedback geeft dat hij naar een aanbiedingen/aanvragen topic moet wijzen?
Want nu krijg je echt heel veel feedbacks die naar het welkoms topic wijzen.
En dan kunnen je zeggen: Als we het op msn hebben gedaan?
Pech dan
emo.gif
want als er een knopje kom met op msn gedaan dan word dat ook weer misbruikt...

August

Test
Als ik een feedback geef denk ik : Oja, shit moet weer niet tabblat openen om de code van topic te zoeken
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Eerst gaan zeiken dat enkel in aanbiedingen / aanvragen niet goed is, en nu moet het opeens weer wel
emo.gif

L

Lennard

Guest
Rik:
Eerst gaan zeiken dat enkel in aanbiedingen / aanvragen niet goed is, en nu moet het opeens weer wel
emo.gif

wtf waar heb je het over?
Lees het topic is
sm_eerie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl:

Rik:
emo.gif

Lees het topic is
sm_eerie.gif

Rik bedoeld dat toen de feedbacks net ingevoerd was dat je alleen topics kon invoeren van "aanvragen-" en "aanbiedingentopics". De meeste leden begonnen toen te koeren dat ook andere topics ingevoerd moesten konden worden en nu is jou voorstel dus om dit weer terug te draaien ?
Blijkbaar hadden Lennard en Ruben toen al een helderziende blik dat het niet zou gaan werken en dat er misbruik van gemaakt zou worden. Maar ze zijn ook de rotste niet en hebben toen die optie veranderd..
...eigenlijk zeer grappig dit
clown.gif

Rik

Eindbaas
Nicknl:

Rik:
emo.gif

Lees het topic is
sm_eerie.gif

Wat marjolein zegt inderdaad. Ik had het topic wel goed gelezen hoor
pompom.gif

L

Lennard

Guest
redface.gif
zo
emo.gif
ok thx voor de uitleg
yummie.gif

Wasnt ik zie heel veel mensen met feedback van welkoms topic

100% eens met Marjolein.... maar omdat ik ook de beroerste niet ben zit het er nu weer in.

6% van de feedbacks linkt naar topics die niet in aanvragen of aanbiedingen staan, dus volgens mij valt het nog wel mee.

Bovenaan