Forum brandbreedte overschreden

heb me bandbreedte overschreden nu wil ik dus meer geheugen.
hoe kan ik dat doen ?

als ik een hosting wilt bestellen zegt hijdat de gebruikersnaam al actief is

ja gevonden
smile.gif

hoelang duurt het voordat het online is
want ik kan nog steeeds niet inloggen in directadmin terwijl ik wel de gegevens heb gekregen.
en de site staat nog steeds buiten gebruik

komopzeg wacht al bijna 3 uur en ik loop members en geld mis

Sjoerd

Lid
Kalehasses (link):
ja gevonden
smile.gif

hoelang duurt het voordat het online is
want ik kan nog steeeds niet inloggen in directadmin terwijl ik wel de gegevens heb gekregen.
en de site staat nog steeds buiten gebruik

komopzeg wacht al bijna 3 uur en ik loop members en geld mis
Ik denk dat je moet wachten tot de volgende dag...

@Lennard; Kan er niet bij het bijkopen van dataverkeer een check worden gedaan als je suspended bent, dat je als je weer genoeg dataverkeer hebt, je account unsuspended wordt?

ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot de volgende dag
en heb al meerdere berichten prive gestuurd maar kennelijk reageren ze daar niet op

Ik zit momenteel op school, dan kun je niet verwachten dat ik meteen reageer. Sowieso ga ik niet over de hosts dus heeft mij berichten sturen weinig zin

wie hier dan wel ?? ik zie beheerders mods alles voorbij komen.
5minuten en dan zijn ze weer weg???

heb al een ticket geopend

srry dat ik een beetje agressief overkom.
maar je moet begrijpen dat ik net een goede jumpstart maakt voor aardig wat geld. en die nu gewoon hard door me neus word geboord omdat ik over me limiet heen ben gegaan.

edit

is er wel een manier mogelijk om mijn database sql up te loaden naar me desktop?

thnx heb in iederegeval de belangrijkste data

maar in directadmin kan ik nog steeds niet inkomen met me wachtwoord
waarom dan wel met phpadmin Xd

Rik

Eindbaas
Lennard en Ruben zijn beide pas in de 18 en gaan beide nog naar school (Universiteit). Het kan dus zijn dat je voor een antwoord op je ticket een dag (24H) moet wachten.

Heb je wel genoeg dataverkeer bijgekocht? Niet dat je nu weer aan je limiet zit?
http://87.238.173.142:2222/CMD_USER_STATS?domain=[domeinhier] Kan je kijken hoeveel dataverkeer je momenteel hebt / verbruikt hebt.

Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.

dus ja heb verbruikt en gisteren weer verlengd met 15gb

Kan nog steeds niet inloggen ook al heb ik een nieuwe wachtwoord aangevraagd. (behalve op me phpmyadmin
confused.gif
)

En misschien klinkt het hard sorry daarvoor.

Maar daar heb ik helemaal niks te maken. Hun zetten hier een bedrijf op. Zorg er dan ook voor dat je klanten word geholpen. Want ik geef ze nog 1dag en dan vraag ik me geld terug en dan ga ik wel naar iemand anders toe die me meteen kan helpen.

Want terwijl hun lekker op school zitten. Heb ik een aantal advertenties lopen want me diep in de zakken drukt.

Kan ik dat dan ook nog vergoed krijgen (vast niet he)

Oja en over die ticket. Heb er gisteren 1 verstuurd. Nog geen reactie op terug gehad en ik kan hem ook niet meer vinden in de ticketsysteem
smile.gif

Knap staaltje klanten service hier.

Nog even heropend omdat ik er nog even op wil reageren.

Ik heb geen PM van je gehad en geen ticket en ik kan ook niet alle > 500 berichten lezen die elke dag geplaatst worden.

Maak dus voortaan even een ticket of stuur een PM naar mij of Ruben in plaats van direct te brullen dat de service bagger is.

ik vind eerlijk gezegt dat ze hier wel een goede service is, je moet alleen geduldig zijn, en de medewerkers zijn ook niet altijd online en kunnen niet alles in de gaten houden.

Dus wees geduldig en dan komt het meestal weer goed.

Jeffreyy

Jeffrey
Btw, Wees blij dat ze je gratis hosting en domeinen aanbieden, Dan heb je kans dat je even moet wachten ja.

Je kan ook berichten bewerken voor de volgende keer.
Bij deze heb ik je laaste 2 posts gereport.

Als er geen moderators online zijn kan de topic natuurlijk niet binnen nog geen uur worden gesloten.

Bovenaan