Forum button

Yaser

New member
Klopt het dat de forum button op een andere volgorde staat?
of ben ik gewoon duizelig?

Lennard

Active member
Nee, klopt.

Is op dit moment misschien irritant, maar overmorgen wil je niet anders meer.
clown.gif

Kjeld

New member
Heee, die kreeg ik ook per sms
biggrin.gif

Is dit om mensen die normaal alleen op de verdienen-knop drukken nu actiever te laten worden op het forum?
emo.gif

Lennard

Active member
Jaha, jullie vinden het nu enorm irritant, maar das met elke aanpassing zo.

Nu zijn alleen info en forum omgedraaid.

Marjolein

Miss Marjolein
Yaser:
*roept mod voor slotje,*
staat weer op zelfde plek

modje laat dit topic open
smile.gif

want ik weet niet of ik scheel kijk maar info en forum staan nog steeds omgedraaid, dus voor diegene die nog niet online zijn geweest kunnen dan hier terecht voor info.

Yaser

New member
oh..
Staat die echt omgedraaid?
OHJA!
gisteravond stond hij dan ergens in het midden,
vanochtend op de 2e plaats,
en nu op de 3e

Jesse

New member
SNap het nut er echt niet van alleen maar lastig irritant, vervelend, kut, super irritant en ga zo maar even door klik om de 10 sec verkeerd en over 2 dagen denk ik nog steeds waarom moest dat nou?
confused.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jesse:
SNap het nut er echt niet van alleen maar lastig irritant, vervelend, kut, super irritant en ga zo maar even door klik om de 10 sec verkeerd en over 2 dagen denk ik nog steeds waarom moest dat nou?
confused.gif

Het staat in de volgorde van meeste kliks, dus het zou voor gebruiksvriendelijkheid moeten zijn. Is gewoon eventjes wennen joh.

Jesse

New member
Rik:

Jesse:
confused.gif

Het staat in de volgorde van meeste kliks, dus het zou voor gebruiksvriendelijkheid moeten zijn. Is gewoon eventjes wennen joh.

Meeste kliks?
emo.gif

Dat lijkt me logisch wie kijkt er nou elke dag op de info pagina
schater.gif
Gebruiksvriendelijk juist niet ik ben altijd eerder in het midden dan de button ernaast.

V

Verwijderd lid 399

Guest
ik kom op one2xs klik standaard en ik kwam bij info
emo.gif

Bovenaan