Forum fout

August

Test
Hey,
toen ik net online kwam zag ik dat "Advertentiemededelingen" en het "Adverteerdergedeelte" helemaal gelezen was.
Terwijl ik die in de laatste 2 jaar niet eens meer heb bekeken
emo.gif
...
Met de screen was advertentiemededelingen weer ongelezen.
Het vreemde is, dat er wel topics in zitten die niet gelezen zijn..
Zie screen:
444879.png

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/444879.png

Lennard

Active member
Hij pakt topics ouder dan 4 weken niet meer, ik zal dat ook op de topiclijst aanpassen.

hm, dan zou hij alsnog ongelezen moeten zijn.
Naja ik kijk er zo even naar.

August

Test
Is het niet gelukt met de hack op mijn account, lennard
yummie.gif
?

toevoeging op 28 februari 2012, 21:01:06:
Update, ander sub forum komt erbij:

445473.png

Lennard

Active member
Ja ik heb de tabel bijna helemaal geleegd die bijhield welke topics je gelezen hebt, dus die data mist hij nu.

Antonn

New member
Lennard (link):
Ja ik heb de tabel bijna helemaal geleegd die bijhield welke topics je gelezen hebt, dus die data mist hij nu.

En waarom dan
confused.gif
?

Lennard

Active member
Omdat we van een hele vage MySQL bug (geen foute query maar echt een bug) last hadden waardoor 1 query er telkens voor zorgde dat er een tabel gelockt werd, waardoor de andere queries niet uitgevoerd werden. We konden geen oplossing vinden voor die bug en hebben de tabel-engine weer teruggezet van InnoDB naar MyISAM en dus ook deze tabel geleegd, in de hoop dat het daarmee is opgelost...

Antonn

New member
Tendmex (link):
Toendertijd heb ik alles gelezen gezet

Maar het is weer terug

Weer alles gelezen zetten
biggrin.gif

Moet wel fixed worden
hypocrite.gif

Lennard

Active member
Nee, daarom juist. Bij mij komt het nooit voor, en zo te horen bij (vrijwel) niemand anders...

Ik klik na elk bezoek op de forumindex op Markeer alles als gelezen, als jij dat ook aanwent dan gebeurt het niet meer denk?

Bovenaan