forum

Dlnet

New member
Hoi,

Mischien kan je bij de topics in het forum ook laten zien hoeveel keer het al bekeken werd

Groetjes Kenneth

Jesse

New member
Tsjaah best goed idee eigelijk heeft ruben of lennard weer wat te doen
pompom.gif
schater.gif

als hij tijd heeft door al die ideetjes
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
dit was volgens mij al in het begin van one2xs voorgesteld maar werd afgekeurd naar mijn weten.

Dlnet

New member
Quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.

Momenteel zijn er belangrijkere zaken (PayPal, Wallie, etc.) die gedaan moeten worden.
Daarna kunnen we dingen toevoegen die leuk zijn (aantal keer bekeken bij topics, vriendensysteem, etc.).

Misschien hebben de admins nu wel wat meer tijd
schater.gif

Lennard

Active member
Ik wil t best maken, de data die ervoor nodig is wordt toch al opgeslagen, als jullie Ruben zover krijgen dat hij de layout aanpast dat t past.
emo.gif

Ruben

New member
Njah, ik moet je eerijk zeggen dat ik weinig zin heb om de layout zo erg aan de te passen dat het past; hij is al niet zo breed...

Dlnet

New member
Jammer, zou het wel heel tof vinden moest die functie er zijn.

Maar als het niet kan dan kan het niet, helaas.
cry.gif

yummie.gif

grts

Ruben

New member
Mjah, het kan wel, met heel veel moeite en misschien iets wat de kutheid van de layout verhoogt. Vind het dus niet echt meerwaarde hebben

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar de meeste topictitels zijn toch te klein voor het titelvak, in die open ruimte past dus makkelijk nog een gelezen colum =P

Lennard

Active member
Kunnen jullie niet zien. ^^

t Gaat echt niet in de layout passen, die is al zo smal en vol (op t forum).

Ordian

New member
PHPmyadmin misschien?
Hij is beheerder kan zo even script uploaden die telt hoeveel ips/gebruikers hebben gekeken op dit topic ID.

Bovenaan