forum

Dlnet

New member
kan je niet met een alt boven de link werken dan neemt het geen plaats in he
dus als je boven de link van het topic gaat dat je het aantal keren gelezen ziet

Is best wel mogelijk!
biggrin.gif

Vind het zelfs goed gevonden van me haha
hypocrite.gif

groetjes Kenneth

Krm

Active member
ruben en lennard kunne dat wel maar ik vind de layout al niet zo mooi en daarmee word hij nog lelijker en wat heb je aan die info

Dlnet

New member
Als je met een alt werkt hoef je niets te doen met de layout.

En die info is gewoon handig, dan weet je hoeveel mensen je bericht hebben bekeken

Krm

Active member
ja ok maar je kan tog ook kijken hoeveel reacties er zijn dat is beter danmensen die lezen

Dlnet

New member
Ja dat wel maar toch vind ik het ook handig als je weet hoeveel mensen je topic bekeken hebben.
Bijvoorbeeld: je hebt 0 reacties en je weet niet hoe dit komt dan kan je naar het aantal lezers kijken.
Heb je 0 lezers dan weet je de reden waarom je geen reacties hebt, maar als 50 mensen je bericht al gelezen hebben dan is er wel iets mis met je bericht
shiny.gif

Dlnet

New member
Nog niemand nagedacht over het idee dat je het aantal lezers ziet als je met je muis over de topic link gaat?
confused.gif
smile.gif

Robbert

New member
misschien iets als dit:
one2xs.gif

netzoals bij de feedback gebeuren.

en dan dit:
een optie in je profiel die normaal gesproken uit staat (dus bij de nieuwe leden) maar voor de mensen die het willen zon mouse over ding.

Sjoerd

Active member
Robbert:
misschien iets als dit:
one2xs.gif

netzoals bij de feedback gebeuren.

en dan dit:
een optie in je profiel die normaal gesproken uit staat (dus bij de nieuwe leden) maar voor de mensen die het willen zon tooltip.

emo.gif

Robbert

New member
nu nog lennard en ruben overhalen
hypocrite.gif

dit is niet moeilijk voor hun (denk ik) om even in te bouwen, maar ze moeten er wel zin aan hebben
yummie.gif

Krm

Active member
ruben en lennard jullie kunnen dit wel als jullie dit niet doen kunnnen jullie het gewoon niet
yummie.gif

opfucken

Bovenaan