Fout bovenin de content van one2xs

Tom

Active member
Je hebt bovenin soms wel is van die meldingen van een nieuwe klik advertentie of een nieuwe doe advertentie, ik vind ze alleen handig voor de klik advertenties, maar goed, daar gaat het niet over, ik heb soms wel is dat als er staat van nieuwe klik advertentie, dat ik er op klik, maar er vervolgens al staat dat ik hem al heb gedaan, waarom staat er dan dat die nieuw is?

S

Sjoerd

Guest
Heb je echt overal op te zeiken? Ga het zelf dan zo perfect maken
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit gehad.

Lennard

Active member
Omdat de beloning dan zo ver gestegen is dat t systeem het de moeite waard vond om je hem nog een keer te laten zien.

Tom

Active member
Hij geeft het ook weer als de beloning hetzelfde is, dus daar licht het niet aan.

Marjolein

Miss Marjolein
Luukvdo:
Wat is een eind gestegen? Beetje vage beschrijving

als de beloning van 0,01 naar 0,02 is gegaan (= stijging van 100%
yummie.gif
)

Lennard

Active member
Luukvdo:
Ik weet het niet precies, 10% hoger dan het bedrag wat ie tot dat moment op zn hoogste geweest is volgens mij.

Sjoerd

Active member
Lennard:

Luukvdo:
Ik weet het niet precies, 10% hoger dan het bedrag wat ie tot dat moment op zn hoogste geweest is volgens mij.

en 0.01 is 10% meer dan 0.01?
redface.gif

Sjoerd

Active member
Lennard:
Nee, als hij 0,1 was dan was het dus een nieuwe.
emo.gif

beter lezen? het ging over een klikadvertentie van 0.01

Sjoerd

Active member
Lennard:
Zo dan:
"Nee, als hij 0,01 was dan was het dus een nieuwe.
emo.gif
"
maar dan is hij opnieuw gekeurd, of nieuw saldo ofzo, want hij was nog steeds 0.01 punten en er was al een goedgekeurde klik van een aantal dagen ervoor.

Lennard

Active member
Als hij er weer is zal ik het eens bekijken. t Kan ook dat de betreffende adverteerder gewoon een nieuwe advertentie heeft gemaakt, dan komt ie ook weer bovenin.

Sjoerd

Active member
Lennard:
Als hij er weer is zal ik het eens bekijken. t Kan ook dat de betreffende adverteerder gewoon een nieuwe advertentie heeft gemaakt, dan komt ie ook weer bovenin.
en omdat het een nieuwe is staat er nog een goedgekeurde klik van (een aantal?) dagen geleden
biggrin.gif

Kligham

New member
Nicknl:
Heb je echt overal op te zeiken? Ga het zelf dan zo perfect maken
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit gehad.

+1 op bovenste lijn =)

Bovenaan