Game hosting,

Joeey

New member
Lennard (link):
Nog geen een.
yummie.gif

Eerst kijken of Minecraft een paar maanden goed blijft lopen, dan gaan we peilen welke spellen er het meeste gespeeld worden binnen onze doelgroep, vervolgens gaan we kijken wat de kosten per server dan zullen worden, en als die kosten nog te doen zijn (25 punten voor een 8-slots server is bijvoorbeeld veel te duur) dan zullen we dat verder uitwerken en invoeren.
smile.gif

MapleStory servers aanbieden is een prima 2e stap. Je kan mij een PM sturen als je informatie wilt hebben over MapleStory.
smile.gif

Ewan

New member
Joeyl (link):

Lennard (link):
Nog geen een.
yummie.gif

Eerst kijken of Minecraft een paar maanden goed blijft lopen, dan gaan we peilen welke spellen er het meeste gespeeld worden binnen onze doelgroep, vervolgens gaan we kijken wat de kosten per server dan zullen worden, en als die kosten nog te doen zijn (25 punten voor een 8-slots server is bijvoorbeeld veel te duur) dan zullen we dat verder uitwerken en invoeren.
smile.gif

MapleStory servers aanbieden is een prima 2e stap. Je kan mij een PM sturen als je informatie wilt hebben over MapleStory.
smile.gif

Dat lijkt mij echt een raar, bijna niemand hier op one2xs kent/speelt maplestory

Desire

Active member
Lennard (link):
Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd dan weet je misschien dat we nu met minecraft-servers bezig zijn. Als dat goed loopt dan gaan we overwegen om andere games aan te bieden.
smile.gif

JEEJ
smile.gif

Reins

New member
Wow! jij bent echt de eerste die dat voorstelt. Zou je niet eens beginnen met je spandoek ipv onnuttige vragen te stellen
sm_eerie.gif

Bovenaan