Gasten

Robbert

New member
Bel ze op en vraag het ze zelf.

toevoeging op 4 augustus 2014, 10:56:34:
Ze staan in het telefoonboek onder de letter g van gast.

Luukvdo

New member
Normale gasten en een hoop bots die niet bekend zijn. Alleen de Googlebot wordt als Googlebot weergegeven als ik me niet vergis

Jiphunter

New member
Misschien een idee om het mogelijk te maken dat je die gasten niet meer in de online lijst ziet staan, want het interesseert mij en vele andere volgens mij niet hoeveel gasten, en Googlebots online zijn.

Lennard

Active member
Jiphunter (link):
Misschien een idee om het mogelijk te maken dat je die gasten niet meer in de online lijst ziet staan, want het interesseert mij en vele andere volgens mij niet hoeveel gasten, en Googlebots online zijn.
Dan kijk je er overheen

Het boeit mij ook niet op welke seconde jij je post hebt geplaatst, en dat staat er ook.
Sommigen vinden het handig, anderen niet.

G

Guest

Guest
Jiphunter (link):

Ik gebruik die pagina sowieso nooit
emo.gif

Boeit mij vrij weinig wie er nu online zijn, en je ziet het al op het forum overzicht voorbij komen onderaan.

Aarclay

Active member
Kunnen er gene onderscheid worden gemaakt in die bots? Is er vast meer dan Google, en er zijn vast lijsten te vinden van wie welke useragent gebruikt...
wink.gif

Wouterr

Wouter de router
Luukvdo (link):
Dat kan, maar wat heb je er aan als dat zichtbaar is?

Dan weten we wie we niet moeten bellen.
emo.gif

Wasps

Member
Ofwel:

Ingelogd Optie om gasten te kunnen verbergen. ( Voor )

Uitgelogd Verplicht om gasten te zien.

:)

Zal wel zon suggestie topic worden

Jordy

New member
Wasps (link):
Ofwel:

Ingelogd Optie om gasten te kunnen verbergen. ( Voor )

Uitgelogd Verplicht om gasten te zien.

:)

Zal wel zon suggestie topic worden

Maar we hebben al zoveel van die functies die je aan en uit kunt zetten. Lijkt me niet echt handig als deze er ook nog erbij komen.

Als je een suggestie doorvoert dan zijn er toch altijd mensen die dat liever anders willen zien en dan daarvoor zon functie maken om dat uit te zetten is overbodig.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Er is op zich niks mis met customization, maar het zijn allemaal willekeurige dingen die je nu aan of uit kan zetten. Er is geen groepering of duidelijkheid in het wijzigen van je profiel als je nog meer willekeurige opties toe gaat voegen.

Jordy

New member
Rik (link):
Er is op zich niks mis met customization, maar het zijn allemaal willekeurige dingen die je nu aan of uit kan zetten. Er is geen groepering of duidelijkheid in het wijzigen van je profiel als je nog meer willekeurige opties toe gaat voegen.

Precies, maar het voegt niks toe want het zijn van die hele kleine functies waar je toch niks aan hebt.

Bovenaan