Gedragsalert

Antonn

New member
Aangezien er veel ruzies enz zijn op het forum is dit misschien een nuttig idee. Als de moderators vinden dat het gedrag in een topic gaat uitlopen, of niet erg goed is kunen ze et een eenvoudig knopje een klein alertje bovenaan die topic zetten waarin staat dat ze er extra op hun gedrag moeten letten, en hun gedeisd moeten houden. Ik heb er niet hard over nagedacht, dus ben benieuwd naar jullie meningen

Groet, ik
yummie.gif

Fass

Active member
Die snap ik niet?

Verder is dit idee - naar mijn mening - volledig nutteloos.

Antonn

New member
Janm (link):
Dan krijg je vriendjespolitiek.

Ik snap je niet???

Even kortom: Als er een topic is waarin geruzied word kan een moderator met 1 klikje een standaardmeldinjg bovenaan het topic zetten, wat de lezers erop duid dat ze moeten opletten op hun gedrag.

Lennard

Active member
Maar iedereen moet gewoon altijd op zijn gedrag letten.

Als we dat invoeren dan doen we dus eerst zon melding in het topic, als dat niet helpt dan vragen we het nog een keer, als dat niet helpt dan krijg je een waarschuwing en als dat niet helpt dan krijg je een ban. Zo blijf je bezig met waarschuwen. We hebben geen zin om te smeken of mensen alsjeblieft normaal willen doen. Iedereen kan dat en iedereen moet dat. Degenen die dat niet willen die moeten maar weg, maar om continu meldingen te plaatsen en alles... nee dat zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.

Bovenaan