INDERDAAD
S Sebas Active member 31 okt 2009 #23 Jesse: Ik vrees het ergste straks als iedereen weg is Nee hoor komt wel goed
Jurgen Active member 31 okt 2009 #25 Kun je die gozer niet gewoon aangeven ofzo? Hij houdt niet bepaald op..
Jesse New member 31 okt 2009 #28 Nielsie: hij kwam via proxy dus heefd geen zin Dit hoeft niet het geval te zijn, het kan ook dat hij via een onbeveiligd draadloos netwerk zat.
Nielsie: hij kwam via proxy dus heefd geen zin Dit hoeft niet het geval te zijn, het kan ook dat hij via een onbeveiligd draadloos netwerk zat.
J Jurre New member 31 okt 2009 #30 lenard is nu zijn nieuwe naam Geef hem een MAC ban, ookal gebruikt hij proxy je mac blijft het zelfde.
lenard is nu zijn nieuwe naam Geef hem een MAC ban, ookal gebruikt hij proxy je mac blijft het zelfde.
Jesse New member 1 nov 2009 #32 Lennard: Ok, die is dus morgen sowieso zn host + domein kwijt. Mooi, dat hij topics over mij maakten en niet meer over jouw kwam door mijn probleempje.
Lennard: Ok, die is dus morgen sowieso zn host + domein kwijt. Mooi, dat hij topics over mij maakten en niet meer over jouw kwam door mijn probleempje.