Hoe komt het dat er geen klik advertenties meer zijn? Want ik wil wel punten kunnen verdienen.
S Soufian New member 26 feb 2009 #2 Hoe komt het dat er geen klik advertenties meer zijn? Want ik wil wel punten kunnen verdienen.
Cruwdy New member 26 feb 2009 #3 misschien omdat er geen adverteerders zijn die daar in willen investeren
L Lennard Active member 27 feb 2009 #6 Dr heeft één persoon geklikt en toen wassie weg, dus dat kan best wel.
P Publitime New member 27 feb 2009 #10 Lennard: Om een dikke 2 uur kun je weer 1 keer klikken. En hoeveel mensen mogen erop klikken
L Lennard Active member 27 feb 2009 #11 @ Mitchels: Omdat de adverteerder een limiet van 500 kliks heeft ingesteld. Die 500 kliks worden binnen de 28 dagen gehouden, en om 15.nogwat uur valt er dus weer 1 klik vanaf zegmaar (elke 28 dagen kun je opnieuw klikken). Daarom kan er dan weer één iemand klikken.
@ Mitchels: Omdat de adverteerder een limiet van 500 kliks heeft ingesteld. Die 500 kliks worden binnen de 28 dagen gehouden, en om 15.nogwat uur valt er dus weer 1 klik vanaf zegmaar (elke 28 dagen kun je opnieuw klikken). Daarom kan er dan weer één iemand klikken.
Jesse New member 27 feb 2009 #12 Dat vind ik misbruik maken want de adverteerder wil gewoon dat zijn link het langste daar in staat ;P en zo bespaart hij geld >
Dat vind ik misbruik maken want de adverteerder wil gewoon dat zijn link het langste daar in staat ;P en zo bespaart hij geld >