gekregen

Dylano

New member
Huh?

Ik had een berichtje gekregen dat ik iets van Mybot gekregen had kijk:

hv535j.png

Wat is dat? En waarom kreeg ik dit?!

Azdin

New member
Dat is een host. Dat heb je nodig als je bijvoorbeeld een site wilt maken/beginnen. Ik denk dat Mybot jou een cadeautje heeft gestuurt ofzo. (Of moest naar iemand anders?)

Dylano

New member
ik heb niks meer binnen gekregen van hem daarover alleen andere over een ander topic.
Raar?

Het is maar raar!?

Jesse

New member
Naja, zie het maar zo altijd leuk als je iets gratis krijgt. En aardig
pompom.gif

Ik zag ook dat je een vps aan het bestellen was, ik zou eerst is beginnen met deticated hosting. Voor een website, een vps beveiligen is niet niks...

Jesse

New member
Menpowers (link):
Jesse, Ik heb al vps besteld. Alleen heb nog een licentiecode nodig zegt lennard
xd.png

Een bestelling valt altijd nog te annuleren hoor?
Als je je vps niet goed beveiligt, dan is het ook niet veel soeps.
Waarom een dure hosting nemen, als het nog heel simpel kan? Als je echt goed gaat draaien, dan kan je altijd nog overstappen op een vps.

@hieronder
Ik ga je niet dwingen om geen vps te nemen, maar als je een vps besteld zorgt dit voor heel wat verantwoordelijkheid. Beveiligen is toch echt een belangrijk iets etc.

Dylano

New member
-.- Ik wil gewoon op vps
xd.png
ik had een gehuurt van kevinka, had dik 10 euro betaald voor 1 maand ( ik betaal dan permaand ) en dan kon ik maar 2 weken -.- en geeft hij mij de schuld vak hackers naja.

Donnyxs

New member
Menpowers, Kevinka=Een scammer, Hij hebt mij 13 punten gescamt, En de host kreeg je om ik hem niet nodig had, Als jij hem niet wilt mag je hem teruggeven,

Bovenaan