Gelezen/ongelezen, nog steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin

New member
Hee

De plaatjes voor gelezen/ongelezen topics/fora kloppen toch nog steeds niet. Als ik gewoon alle topics aanklik, dan zijn ze allemaal gelezen en klopt het, maar als ik in een forum op markeer als gelezen klik, dan blijft dat forum toch ongelezen berichten aangeven. Als ik alle fora markeer als gelezen (op de index van het forum), dan worden ze wel allemaal als gelezen gemarkeerd.

Of het ligt aan mij? (cookies/cache?)

Arjan

Member
Klopt, wou het gister ook al posten, de markeer alle topics als gelezen in een subforum werkt nooit bij mij. Als ik die aanklik zijn in het subforum alle berichten gelezen maar op de index zijn in dat subfora nieuwe berichten..

Lennard

Active member
t Zit ook echt té moeilijk in elkaar gewoon.
sadley.gif

Nja ik ga eerst die 0-bug fixen, en daarna dit proberen.

Aan je cookies ligt het sowieso niet, t wordt allemaal door PHP berekend offie gelezen danwel ongelezen is, komt geen cookie aan te pas.

Erik

New member
toen ik er op drukte werd alles ongelezen, en had nog bijna niks daarvan gelezen.
coool.gif

Lennard

Active member
Even voor de duidelijkheid:
Je klikt in forum/forum.php op "» Markeer alle topics als gelezen".
Op forum/index.php blijft het mapje voor dat betreffende forum oranje.

Klopt ie zo?

Arjan

Member
Ja, werkt nu. (hoop dat het nu ook blijft werken vorige keer werkte het ook en dag later werkte het niet meer)

Robbert

New member
Arjan:
Ja, werkt nu. (hoop dat het nu ook blijft werken vorige keer werkte het ook en dag later werkte het niet meer)

bij mij werkt hun NU ook
yummie.gif
we will see.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan