Gemiddelde wachttijd op een reactie ticket

N

Nick

Guest
Hey,

Ik vroeg me af hoe de gemiddelde wachttijd van een ticket wordt bepaald?
Want er is nu totaal geen admin of moderator online en hij staat op 16 minuten
yummie.gif
 

Yorrick

Active member
Dat is denk ik het verschil in tijd van de reactie van een gebruiker en een reactie van een team lid.
biggrin.gif
 
J

Jessee

Guest
Dat snap ik
biggrin.gif

Maar hoe wordt het bepaald
yummie.gif

Worden er een x aantal tickets bekeken en daar het gemiddelde van genomen?
 

Lennard

Active member
Al zorgt het er wel voor dat mensen zelfs op zondagen of feestdagen na twintig minuten hun ticket bumpen omdat ze vinden dat hun ticket ook wel binnen een kwartier behandeld kan worden. Beetje jammer is dat altijd.
 
J

Jessee

Guest
Dan maak je toch een melding als je binnen xx minuten reageert zonder dat er een reactie van een admin is ofzo
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):
Dan maak je toch een melding als je binnen xx minuten reageert zonder dat er een reactie van een admin is ofzo
yummie.gif



Nee.. Want wat als ze iets vergeten zijn, en nog iets willen toevoegen?
Of als het ineens opgelost is.. Beetje jammer om dan of lang te wachten, of te wachten tot een beheerder alles gaat uitzoeken en reageren waarna jij pas kan zeggen dat het allang opgelost is.
 
Bovenaan