GHED - 1 goed voorbeeld ervan.

G

Guest

Guest
Hey,

Aangezien er veel gamers op one2xs zitten, vroeg ik me af;
Kunnen we niet dezelfde vps hostpakketten nemen als GHED?
Zij hebben wel dergelijk goeie dingen;

Game pakket bijvoorbeeld.
Leek me wel handig, toch?

Bas

/EDIT/
Dit zou erbij kunnen;

- Reseller
- Gamehosting
- Streamhosting
http://www.gratishostingendomein.info/index.php

Gamehosting hadden ze volgens mij hier ook, maar is weggegaan omdat weinig mensen t gebruikte.

En derest: no idea.

Dylano

Lid
@Basaapjes
iagree.gif

Alleen, lijkt me wel rot voor One2xs zelf, omdat ze toch de onkosten moeten betalen, en door de weinig gebruikers van die hostings, lijkt me het niet handig.

Anders verdient One2xs er ook niks aan.

G

Guest

Guest
Dylano (link):
@Basaapjes
iagree.gif

Alleen, lijkt me wel rot voor One2xs zelf, omdat ze toch de onkosten moeten betalen, en door de weinig gebruikers van die hostings, lijkt me het niet handig.

Maar af en toen dergelijke acties kan toch geen kwaat? dan maken er wel mensen gebruik van lijkt mij. Reseller lijkt me dan een best goed idee?

Patricka (link):
Luuk licht eraan hoe deze verkocht worden :‘)

Hoe wil je het anders verkopen dan
yummie.gif

Je kan het wel zo duur maken dat als mensen webhosting dan gratis weg geven of voor goedkoper tot ze dan verlies maken. Dan maakt one2xs in feiten als nog winst.

Wat jullie wel kunnen doen (reseller) is zelf het systeem er voor maken, waardoor jullie bij betaalde hosting een aantal % krijgen..
wink.gif

Freestyle (link):

Patricka (link):

yummie.gif

Je kan het wel zo duur maken dat als mensen webhosting dan gratis weg geven of voor goedkoper tot ze dan verlies maken. Dan maakt one2xs in feiten als nog winst.

als ze voor geld worden verkocht, dan is het geen concurrentie voor one2xs, worden ze voor punten verkocht dan wel.

Dylano

Lid
Basaapjes (link):

Dylano (link):
@Basaapjes
iagree.gif

Maar af en toen dergelijke acties kan toch geen kwaat? dan maken er wel mensen gebruik van lijkt mij. Reseller lijkt me dan een best goed idee?

Inderdaad, kan niet veel kwaad, maar dan toch, als er soms actie is, One2xs moet er toch voor door betalen, en als nog geen winst.
Er zullen wel wat gekocht worden.

Ik zeg dat One2xs het wel moet doen
smile.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Patricka (link):

Freestyle (link):

Patricka (link):

yummie.gif

als ze voor geld worden verkocht, dan is het geen concurrentie voor one2xs, worden ze voor punten verkocht dan wel.

ieder ander hostingbedrijf is sowieso concurrentie voor one2xs. De inkomsten van one2xs zelf is toch geld van de adverteerders? One2xs betaald ook niet met punten aan liteserver
yummie.gif

Marjolein (link):

Patricka (link):

Freestyle (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Patricka (link):

yummie.gif

ieder ander hostingbedrijf is sowieso concurrentie voor one2xs. De inkomsten van one2xs zelf is toch geld van de adverteerders? One2xs betaald ook niet met punten aan liteserver
yummie.gif

Ja dat klopt, maar als je hier met punten moet betalen, en bij iemand anders met euros dan kiezen mensen die hier zitten denk ik toch eerder de betaling in punten, niet?
yummie.gif

G

Guest

Guest
Gameserver hadden ze vroeger alleen is weg gedaan wegens te weinig animo..

G

Guest

Guest
Xjessex (link):

Er zijn genoeg mensen die een mc server hebben en dat graag willen.

G

Guest

Guest
Marjolein (link):

Basaapjes (link):

Xjessex (link):

Er zijn genoeg mensen die een mc server hebben en dat graag willen.

http://www.one2xs.com/threads/14729 , misschien komt het ooit terug
yummie.gif

Dan vind ik dat het nu wel eens terug mag komen. Het is inmiddels een jaar geleden.

Ik denk dat jij niet echt in de positie bent dat te bepalen
emo.gif

We kunnen wel gameservers aan gaan bieden maar ze moeten dan niet te duur zijn anders gaat niemand ze kopen. En er moeten genoeg mensen zijn die de servers kopen anders heeft het alsnog geen zin. Als je vraagt hoeveel mensen er een gameserver willen zullen er veel mensen positief antwoorden, maar hoeveel van die mensen houden die server daadwerkelijk? Als de server niet vol genoeg zit is het niet rendabel om het aan te bieden en draaien we dus mogelijk verlies

Vpsje

Lid
Jullie kunnen ook een topic aanmaken en vragen welke mensen een gameserver gaan bestellen en voor hoelang ze dat van plan zijn.

Bovenaan