GHED - 1 goed voorbeeld ervan.

Braam

Lid
Vpsje (link):
Jullie kunnen ook een topic aanmaken en vragen welke mensen een gameserver gaan bestellen en voor hoelang ze dat van plan zijn.

en vervolgens de helft niet meer wil...

Klik om de spoiler te openen

Luukvdo (link):
Ik denk dat jij niet echt in de positie bent dat te bepalen
emo.gif

We kunnen wel gameservers aan gaan bieden maar ze moeten dan niet te duur zijn anders gaat niemand ze kopen. En er moeten genoeg mensen zijn die de servers kopen anders heeft het alsnog geen zin. Als je vraagt hoeveel mensen er een gameserver willen zullen er veel mensen positief antwoorden, maar hoeveel van die mensen houden die server daadwerkelijk? Als de server niet vol genoeg zit is het niet rendabel om het aan te bieden en draaien we dus mogelijk verlies

Juist wel, als de klant er in geïntereseerd is moet zijn positie wel tellen tegen over de beheerder.
Als de helft van one2xs wilt dat er resellers komen moet de beheerder toch er iets voor doen.
En op one2xs zijn er heel veel mensen die een vps kopen, dus ga me niet vertellen dat jullie dan verlies maken
wink.gif

Er mist een reseller :D

Marjolein (link):

Patricka (link):

Freestyle (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Patricka (link):
Luuk licht eraan hoe deze verkocht worden :‘)

Hoe wil je het anders verkopen dan
yummie.gif

Je kan het wel zo duur maken dat als mensen webhosting dan gratis weg geven of voor goedkoper tot ze dan verlies maken. Dan maakt one2xs in feiten als nog winst.

als ze voor geld worden verkocht, dan is het geen concurrentie voor one2xs, worden ze voor punten verkocht dan wel.

ieder ander hostingbedrijf is sowieso concurrentie voor one2xs. De inkomsten van one2xs zelf is toch geld van de adverteerders? One2xs betaald ook niet met punten aan liteserver
yummie.gif

Zou wel cool zijn als het kon
yummie.gif
.
(Lennard: even mijn saldo verhogen met 9999999999,99 in de database.
emo.gif
)

Marv

Lid
Je krijgt btw veel meer hosting bij GHED voor je punten.

Voor 6 punten heb je 1000mb ruimte en 48.828GB Dataverkeer.

Starter 100 1.500 4
Light 250 3.750 8

Bij one2xs minder.. Maar hier is wel goeie support
wink.gif

Christopher (link):
Juist wel, als de klant er in geïntereseerd is moet zijn positie wel tellen tegen over de beheerder.
Als de helft van one2xs wilt dat er resellers komen moet de beheerder toch er iets voor doen.
En op one2xs zijn er heel veel mensen die een vps kopen, dus ga me niet vertellen dat jullie dan verlies maken
wink.gif

Jullie positie telt ook zeker, maar we moeten wel alles kunnen blijven betalen.
Als we resellers gaan aanbieden dan krijg je leden die samen een reseller kopen omdat dat dan goedkoper is, of je krijgt leden die hosting voor punten gaan doorverkopen, enzovoort. Dat levert twee problemen op: ten eerste kopen dan minder mensen bij ons een host, en ten tweede komen mensen dan bij ons terecht voor support. Als bepaalde leden dan hun reseller kapot maken en op hun website hebben staan "onze reseller komt van one2xs" dan denken de leden van die reseller dat de fout door ons komt, terwijl dat dus niet zo is.
We worden zoals al gezegd is een concurrent van onszelf als we resellers gaan aanbieden, en dat willen we natuurlijk niet, hoe graag we ook resellers zouden willen verkopen.

Over de gameservers: natuurlijk is het leuk als we meer producten kunnen aanbieden, maar elk product wat we willen aanbieden moet in het systeem gebouwd worden, en kost per week een bepaald aantal uur: we moeten bestellingen verwerken als dat niet automatisch kan, het bijhouden van de administratie kost meer werk, er komen tickets over, enzovoort.
Het is dus niet zo dat elk product wat verkocht wordt mooi is meegenomen: we moeten een bepaald aantal items per productsoort per week verkopen om het rendabel te laten zijn, en we hebben niet het idee dat dat bij gamehosting op dit moment het geval is.

Bovendien willen we heeel graag al onze hostingdiensten bij Liteserver houden omdat we weten dat Liteserver topkwaliteit voor een geweldige prijs levert, dus we zijn qua aanbod ook afhankelijk van wat Liteserver aanbiedt. En omdat Liteserver voor zover ik weet geen gameservers aanbiedt, betekent dat dat we er een server bij moeten huren/kopen. Niet dat dat een probleem is, maar hij moet wel weer vol komen en betaald worden.

G

Guest

Guest
Luukvdo (link):
Ik denk dat jij niet echt in de positie bent dat te bepalen
emo.gif

We kunnen wel gameservers aan gaan bieden maar ze moeten dan niet te duur zijn anders gaat niemand ze kopen. En er moeten genoeg mensen zijn die de servers kopen anders heeft het alsnog geen zin. Als je vraagt hoeveel mensen er een gameserver willen zullen er veel mensen positief antwoorden, maar hoeveel van die mensen houden die server daadwerkelijk? Als de server niet vol genoeg zit is het niet rendabel om het aan te bieden en draaien we dus mogelijk verlies

Voortaan goed lezen voordat je wat zegt.
Dan vind ik dat het nu wel eens terug mag komen

@Post van Lennard wat weer lekker uitgebreid is.
Kun je dan niet gewoon bij Liteserver de Domeinen, Hosts en VPSen doen en bij een andere hosting de Gameservers, ( Misschien resellers ), StreamHostings ettc?

Basaapjes (link):
Voortaan goed lezen voordat je wat zegt.
Dan vind ik dat het nu wel eens terug mag komen

Het kwam op mij over als: dat moet terug komen. Excuses voor dit misverstand

Basaapjes (link):
Kun je dan niet gewoon bij Liteserver de Domeinen, Hosts en VPSen doen en bij een andere hosting de Gameservers, ( Misschien resellers ), StreamHostings ettc?
Jawel, maar dat was niet de enige reden dat we het niet deden of zouden doen.
yummie.gif

We moeten goede kwaliteit voor een lage prijs hebben, en die hebben we bij Liteserver. We kunnen naar een andere hoster met een goede kwaliteit zijn, maar daar zullen de servers een stuk duurder zijn, en dus ook meer punten kosten, wat er weer voor zorgt dat minder leden er een kopen.
We kunnen ook naar een hoster met een lage prijs gaan, maar dan is de kwaliteit misschien weer slecht en dan kunnen wij het weer op gaan lossen.
Een jaar terug oid hebben we eens een tijdelijke actie gehad met hosts van een andere hoster die erg goedkoop waren, maar de kwaliteit was wel bagger waardoor we alsnog dik verlies op die pakketjes hebben gedraaid omdat we iedereen moesten compenseren.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Basaapjes (link):
Jawel, maar dat was niet de enige reden dat we het niet deden of zouden doen.
yummie.gif

We moeten goede kwaliteit voor een lage prijs hebben, en die hebben we bij Liteserver. We kunnen naar een andere hoster met een goede kwaliteit zijn, maar daar zullen de servers een stuk duurder zijn, en dus ook meer punten kosten, wat er weer voor zorgt dat minder leden er een kopen.
We kunnen ook naar een hoster met een lage prijs gaan, maar dan is de kwaliteit misschien weer slecht en dan kunnen wij het weer op gaan lossen.
Een jaar terug oid hebben we eens een tijdelijke actie gehad met hosts van een andere hoster die erg goedkoop waren, maar de kwaliteit was wel bagger waardoor we alsnog dik verlies op die pakketjes hebben gedraaid omdat we iedereen moesten compenseren.

Maar wat betreft de kwaliteit van GHED qua gameservers dan?

Ik weet niet hoe de kwaliteit bij GHED is, maar ik weet wel dat GHED zelf geen support geeft en je dus puur op de hoster afstuurt en je zelf alles laat regelen.
Als er dan dus wat fout gaat is GHED niet de klos en heb je gewoon zelf slechte kwaliteit hosting.

Wij willen dat niet en willen jullie het gemak geven van één adres: wij verkopen jullie de hosting en jullie moeten bij ons zijn voor de support; als je voor elk productsoort bij een andere hoster moet zijn dan schiet dat ook niet op.
Wij staan dus ook garant voor de kwaliteit van de hosts en van de domeinnamen: als die kwaliteit niet goed is dan compenseren wij dat, en als je problemen hebt moet je ook gewoon bij ons zijn want je koopt immers je spullen bij ons.

Als wij dus brakke hosting aanbieden zit er voor ons een groter risico in dan wanneer GHED dat doet, want GHED compenseert je niet als je brakke hosting hebt (dacht ik?). Mede daardoor zijn hun prijzen misschien lager dan bij ons, maar bij ons heb je weer het voordeel van kwaliteitsgarantie en support aan één adres.

G

Guest

Guest
Waar host GHED dan op, en waar hebben jullie Gameservers op gehost/

Liteserver en One2xs hadden het samen uitgeprobeerd geloof ik, helaas sloeg het niet zo aan zoals ze al zeggen.

Basaapjes (link):

Xjessex (link):
Gameserver hadden ze vroeger alleen is weg gedaan wegens te weinig animo..

Er zijn genoeg mensen die een mc server hebben en dat graag willen.

Je weet hopelijk toch nog wel wat het verbruik van een mc server is? 2 mc servers en de hele server staat vol als het bij 1 mc server al niet is....

En one2xs verkoopt "resellers" Je kan een vps kopen en daar software op zetten bijvoorbeeld van DA om een reseller aan te maken. Of je verkoopt je webhosting direct van je vps.

Marv

Lid
Lennard (link):
Als wij dus brakke hosting aanbieden zit er voor ons een groter risico in dan wanneer GHED dat doet, want GHED compenseert je niet als je brakke hosting hebt (dacht ik?).

Dat klopt, ik had een host bij ServerBalie, in een keer was dat offline etc. niks gehoort van GHED.
Kom je bij Serverbalie: Ja dat had GHED door moeten geven.

Kortom: Slechtere Support dan One2xs (Hier wordt je altijd direct geholpen
smile.gif
)

Basaapjes (link):
GHED host overal waar het goedkoop is, wij hosten alles bij hetzelfde bedrijf: Liteserver.

Efferinie (link):
smile.gif
)
Maar bij GHED heb je wel weer lagere prijzen.
Net wat je wilt dus: goede support of goedkope hosting.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Basaapjes (link):
GHED host overal waar het goedkoop is, wij hosten alles bij hetzelfde bedrijf: Liteserver.

Efferinie (link):
smile.gif
)
Maar bij GHED heb je wel weer lagere prijzen.
Net wat je wilt dus: goede support of goedkope hosting.

Ga ik toch voor de goede support, dan helpen ze je tenminste beter. De prijs is meestal ook de kwaliteit.

G

Guest

Guest
Nickjexx (link):
En stream hosting?

Leek me ook wel handig maar veel mensen kopen het niet denk ik.
Aangezien ze gebruik maken van RadioNomy ofzo.

Bovenaan