GHED ...

Beste O2xers

Zojuist was er weer een topic over iemand die GHED punten wilde verkopen. Ik vraag me eigenlijk af waarom juist er niet in GHED mag gehandeld worden. Ik begrijp ook wel dat GHED een concurrent is, maar One2xs verliest er toch geen punten mee? Trouwens wil het ook zeggen dat gebruikers liever One2xs hebben dan GHED ...
Graag jullie mening hierover.

~Wouter

Als er 10 GHED punten hier verkocht worden, is er iemand hier op one2xs die 10 GHED punten rijker is, en we willen daar niet een beetje de economie gaan stimuleren.

Maar tegelijkertijd is er iemand 10 GHED kwijt, dus blijft die economie in evenwicht. Het zou pas zijn als er gewoon punten uit het niets bijgezet worden dat de economie niet meer klopt toch.

Dit is toch hetzelfde als Dutchleader?

~Wouter

Kjeld

Lid
Wat Lennard waarschijnlijk bedoeld is dat een actief lid op GHED die 10 punten koopt van iemand die er niets mee doet.
Hierdoor wordt GHED weer actiever, omdat alle actieve leden er vanalles aan doen om punten te komen

Kjeld:
Wat Lennard waarschijnlijk bedoeld is dat een actief lid op GHED die 10 punten koopt van iemand die er niets mee doet.
Hierdoor wordt GHED weer actiever, omdat alle actieve leden er vanalles aan doen om punten te komen

Ja daar heeft Lennard inderdaad een punt.
wink.gif

Bovenaan