Goedkeuring

Ricaaa

New member
Ik heb een paar weken terug wederom wat doe opdrachten gedaan, maar ze zijn nog steeds niet gekeurd.

Kan dit kloppen, of is er iets dat ik moet doen om ze te laten keuren?

Lennard

Active member
Dat is het gemiddelde.
De meeste ads komen via een paar tussenbedrijven bij ons waardoor het lang duurt voor ze gekeurd worden..

Ricaaa

New member
En wat als een doe opdracht is afgekeurd. Hoelang duurt het voordat je (mits je het bewezen hebt) herkeuring is afgerond? Kun je dat tevens ook ergens volgen?

Lennard

Active member
Dat verschilt enorm, dat zou ik niet zo kunnen zeggen.
Je kunt dat zelf niet volgen helaas, je krijgt pas bericht op het moment dat je alsnog je punten krijgt of op het moment dat hij definitief afgekeurd is.

Ricaaa

New member
Duurt inmiddels wel lang. Zelfs de doe-oprachten van 7 dagen wacht ik nu al bijna 2 weken op. Ook de dingen die foutief zijn afgekeurd (waarvan ik hem heb opgezet met bewijs) duurt best lang.

Is er geen manier om dit in de toekomst te versnellen?

Joeey

New member
Doe-ads duren meestal zeer lang voordat ze het goedkeuren.

Lennard (link):
Daar wordt aan gewerkt inderdaad, maar in een hoop gevallen kan dat simpelweg niet.

Misschien kan je er eventueel een limiet op zetten? Of wanneer de gemiddelde keurtijd voorbij is, dat de adverteerder dan een e-mail ontvangt? Ik heb nog veel meer suggesties in mijn hoofd, maar ik ben bang dat ze niet allemaal evengoed zijn.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Joeyl (link):
Doe-ads duren meestal zeer lang voordat ze het goedkeuren.

Lennard (link):
Daar wordt aan gewerkt inderdaad, maar in een hoop gevallen kan dat simpelweg niet.

Misschien kan je er eventueel een limiet op zetten? Of wanneer de gemiddelde keurtijd voorbij is, dat de adverteerder dan een e-mail ontvangt? Ik heb nog veel meer suggesties in mijn hoofd, maar ik ben bang dat ze niet allemaal evengoed zijn.

Dat doen we al na 45 dagen.

Bovenaan