Patrickspam
New member
Ik krijg steeds dat doe advertensies afgekeurd zijn, terwijl ik ze gewoon goed uitvoer enzo. Mijn browser is Google Chrome, mijn besturingssysteem Windows 7. Hebben meer mensen problemen met doe ads die onterecht worden afgekeurd?
Nu krijg ik ook van one2xs:
Pas had je gemeld dat een klik onterecht was afgekeurd.
De beheerder heeft besloten dat je melding onterecht was en je geen vergoeding krijgt.
De reden hiervoor is dat je cookies uit hebt staan ofzo, we krijgen van niemand zo ontzettend veel valse afkeuringen binnen, bovendien zijn je kliks niet eens geregistreerd bij de adverteerder.
Ik denk dus dat je het probleem bij jezelf zal moeten zoeken, de advertenties geven bij vrijwel niemand anders problemen.
Als je hier nog vragen over hebt dan kun je dat melden in een ticket.
Nu krijg ik ook van one2xs:
Pas had je gemeld dat een klik onterecht was afgekeurd.
De beheerder heeft besloten dat je melding onterecht was en je geen vergoeding krijgt.
De reden hiervoor is dat je cookies uit hebt staan ofzo, we krijgen van niemand zo ontzettend veel valse afkeuringen binnen, bovendien zijn je kliks niet eens geregistreerd bij de adverteerder.
Ik denk dus dat je het probleem bij jezelf zal moeten zoeken, de advertenties geven bij vrijwel niemand anders problemen.
Als je hier nog vragen over hebt dan kun je dat melden in een ticket.