Gratis/Download Pagina

Sanderc

New member
Hallo, ik dacht even aan iets nieuws voor One2xs.
Omdat ik vanaf nu steeds meer gratis layouts en scripts ga maken, dacht ik aan een pagina die in de menu bar staat waar er een mooi ingedeelde pagina staat met de gratis scripts/Layout.
Je kan onderaan ook reageren op scripts.
Dan mooi ingedeeld bij scripts bv:

PHP met database
PHP zonder database
etc.

Misschien ook een knop met recent waar je dan de rectent toegevoegde gratis dingen ziet.

Voordelen:
- Overzichtelijker (Het zal niet meer door elkaar op forum staan)
- Sneller te vinden (je krijgt minder topics of PB met de vraag waar je script stond))
- Handiger

Nadelen:
- Als het goedgekeurd wordt zal het nog lang duren voor dat het er is omdat Lennard zijn ToDo lijstje nog veeeeel te lang is
sadley.gif

Als je op de poll stemt, geef dan ook je reden waarom je op dat gestemd hebt
smile.gif

Aarclay

Active member
- Er zijn al genoeg scripts-sites
- Scripts moeten worden gecontroleerd op diverse voorwaarden, wie gaat dat doen?

No Go wat mij betreft.

Sanderc

New member
Nee, maar ik heb er al veel uitgegeven en gezien die daar nog niet in staan, dat topic heeft niet genoeg aandacht...

Rik

Eindbaas
Sanderc (link):
Nee, maar ik heb er al veel uitgegeven en gezien die daar nog niet in staan, dat topic heeft niet genoeg aandacht...

Mensen geven het niet genoeg aandacht. Als jij gewoon telkens je topic daar plaatst is het ook goed. Een aparte pagina lijkt me niet nodig.

Willem

Active member
Neem anders zelf het initiatief? Maak een site waarop mensen scripts kunnen uploaden die gratis zijn en hupsakee, daar is je pagina
biggrin.gif

Sfpmarc

New member
Ik ben voor, door deze idee is er nog meer mogelijk en het moedigt misschien ook wel mensen aan om gratis scripts te posten.

Mvg,
Marc v. Houten (SfpMarc)

Sanderc

New member
Nielsjojo (link):
Ik ben tegen omdat dit er al is.
Zoals Rik & Fanorg zeggen

Ja lol? Hoe weinig scripts staan daar in van de hoeveel die gepost zijn. Ik vind een topic onproffecioneel en onoverzichtelijk...
emo.gif

Willem

Active member
Wat is er onoverzichtelijk aan? Er staan geen 10000 topics in en ze passen nog allemaal op mijn beeldscherm. Ik zie niet wat er mis mee is.

Marjolein

Miss Marjolein
Sanderc (link):

Nielsjojo (link):
Ik ben tegen omdat dit er al is.
Zoals Rik & Fanorg zeggen

Ja lol? Hoe weinig scripts staan daar in van de hoeveel die gepost zijn. Ik vind een topic onproffecioneel en onoverzichtelijk...
emo.gif

dat er weinig scripts in staan ligt toch echt niet aan one2xs, dit ligt aan de gebruikers die dit niet doorgeven. Je zegt dat je al heel wat scripts heb, nou post ze dan eens in dat topic zou ik zeggen
smile.gif

Bovenaan