Gratis

Hcdl

Lid
Waarom betalen voor je host en domeinnaam als het ook gewoon gratis kan?

waar kan dit dan gratis. ik heb account gemaakt en kan nergens gratis site maken? Hoe moet ik gratis een site maken hier?

Sanne

de website moet je zelf maken, de host en domein moet je verdienen door doe/klik advertenties te doen.

de website kan je ook door een soort "programma" maken. zoals: wordpress

maar die moet je dan wel eerst op een host hebben

Het licht eraan wat je gaat doen, de doe ads, moeten eerst goedgekeurt worden door de eigenaar van de advertentie, dit kan even een paar dagen duren. Daarna moet je er meerdere doen dan 1tje, omdat een host 4 punten kost, en een nl domein 6 punten (andere weet ik even niet).

Lees hier mee: "http://www.one2xs.com/overzicht".

Maar je bent nog geen 6 minuten lid... Dan kan je nog niet veel gezocht hebben
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
dit ligt aan jezelf, als je veel doe-advertenties doet kun je binnen een week of 2 à 3 wel een domein bij elkaar sparen, maar een domein zonder host heb je niks aan, ik raad je aan om eerst een host te kopen en daarna een domein
smile.gif

zoals patricka al zegt kan je er niet echt een tijd aangeven.
maar denk maar aan 1maand ofzo, waarschijnlijk iets langer, maar als je 4punten hebt kan je al beginnen aan je website (online dan)

btw, wat voor website wil je?

Hcdl

Lid
ah, ok

dan ga ik denk ik een andere manier vinden. Want moet vandaag een gratis website hebben. Ik zoek verder. Bedankt
marjolein.gif

Sanne

Nergens is een gratis website, op one2xs is het toch het makkelijkste.

Je kan ook je eigen gemaakte dingen verkopen voor punten, zoals
* Layout
* Je opgeven als baser/slicer
* Gecodeerde layout
* Wallie / Paypal verkopen
* Etc..

Propje

Lid
Je kunt dingen aanbieden zoals:
weblayouts
php scripts
gecodeerde layouts

daar krijg je dus punten voor kijk maar wat rond in het topic aanbiedingen kan je zien hoe het er uit ziet en hoe het moet.

Semmiiee (link):

Er zijn voldoende sources waar je een gratis webhosting kunt verkrijgen echter gaat dit vaak gepaard met limitaties of irritaties. Te denken valt aan, verplicht een banner tonen, reclame (spam) ontvangen etc. etc.

Het woord gratis (bij One2Xs) zou eigenlijk veranderd moeten worden zodat één ieder het beter snapt e.d. het kan n.l. misleidend zijn. Wellicht een idee om het te wijzigen in iets wat zelfs sesamstraat kijkers begrijpen
wink.gif

Semmiiee (link):
* Layout
* Gecodeerde layout
* Etc..

Inderdaad!

Wiitse

Lid
Gerritzwn (link):

Semmiiee (link):

Er zijn voldoende sources waar je een gratis webhosting kunt verkrijgen echter gaat dit vaak gepaard met limitaties of irritaties. Te denken valt aan, verplicht een banner tonen, reclame (spam) ontvangen etc. etc.

Het woord gratis (bij One2Xs) zou eigenlijk veranderd moeten worden zodat één ieder het beter snapt e.d. het kan n.l. misleidend zijn. Wellicht een idee om het te wijzigen in iets wat zelfs sesamstraat kijkers begrijpen
wink.gif

Semmiiee (link):
* Layout
* Gecodeerde layout
* Etc..

Inderdaad!

Door het woord gratis krijgt one2xs meer leden. Het is gewoon een slim trucje. Lennard en Ruben liegen ook niet want je hoeft niet geld te betalen.

Wiitse

Lid
En als het woordje gratis er niet stond was ik nooit lid geworden want ik ben hier gekomen omdat ik een site zocht om gratis een website te maken.
smile.gif

Braam

Lid
Wiitse (link):
En als het woordje gratis er niet stond was ik nooit lid geworden want ik ben hier gekomen omdat ik een site zocht om gratis een website te maken.
smile.gif

ik anders ook
yummie.gif

Heb eigenlijk nog steeds amper iets verdiend
heb nu 1 punt verdien met klik/doe de rest met verkopen van habbo stuff xD

Bovenaan