Ik vind dit echt veel te groot.
V Verwijderd lid 399 Guest 16 jun 2013 #23 Thom (link): Jellesch (link): Ik vind dit echt veel te groot. Ik vind dit te groot. Afbeelding U kreeg kudos
Thom (link): Jellesch (link): Ik vind dit echt veel te groot. Ik vind dit te groot. Afbeelding U kreeg kudos
Patricka New member 16 jun 2013 #27 Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet..
Thom Thom 16 jun 2013 #28 Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Dit vind ik een nuttige toevoeging.
Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Dit vind ik een nuttige toevoeging.
R Rogier Guest 16 jun 2013 #29 Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Herhaal mijn post ish niet van de vorige pagina
Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Herhaal mijn post ish niet van de vorige pagina
Rogier New member 17 jun 2013 #30 Thom (link): Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Dit vind ik een nuttige toevoeging. Dat vind ik een vrij logische en makkelijk in te bouwen toevoeging.
Thom (link): Patricka (link): Zorg er dan ook voor dat men hun avatar niet hoeft te verkleinen, maar dat het systeem dat doet.. Dit vind ik een nuttige toevoeging. Dat vind ik een vrij logische en makkelijk in te bouwen toevoeging.