Grotere paginanavigatieknoppen

Aarclay

Active member
Ha, 3x woordwaarde in Scrabble...

Maar daar kwam ik niet voor.. Ik vroeg me af of het een tof idee is om de paginanavigatieknoppen onderaan de topics te restylen. Ikzelf zou grotere knoppen zien per paginanummer zodat je op een tablet nog nauwkeuriger kan klikken, want de nummers staan nu erg dicht opelkaar.....

Goed idee????

Antonn

New member
Aarclay (link):
Ikzelf zou grotere knoppen zien per paginanummer zodat je op een tablet nog nauwkeuriger kan klikken, want de nummers staan nu erg dicht opelkaar.....

Voor, ik heb er ook wel ns vaak last van met iPod.

Desire

Active member
Voor, ik heb er verder geen last van maar voor de mensen die er wel last van hebben.

Aarclay

Active member
Jakkercol (link):
Voor , heb ik ook last van , of gewoon een mobiele / Tablet / Ipod Versie van maken?

Staat geloof ik al op de ToDo van Len, maar vooraf enkele gebruiksvriendelijke snufjes toevoegen kan vooralsnog geen kwaad lijkt me.
wink.gif

Jakkercol

New member
Aarclay (link):

Jakkercol (link):
Voor , heb ik ook last van , of gewoon een mobiele / Tablet / Ipod Versie van maken?

Staat geloof ik al op de ToDo van Len, maar vooraf enkele gebruiksvriendelijke snufjes toevoegen kan vooralsnog geen kwaad lijkt me.
wink.gif

heb je gelijk in , een nieuw uiterlijk mag one2xs ook wel 1x krijgen;P

Aarclay

Active member
Zoals dit:
auy1qs.jpg

Kan missschien dan iets meer padding krijgen...

En ook volledig klikbaar i.p.v. dat je precies op het cijfer moet drukken. Niet zo moeilijk met een a-element in je CSS

Codeblok:

1
2
3

li a {
display:block;
}

geloof ik
wink.gif

Yorrick

Active member
Aarclay (link):
Zoals dit:
Afbeelding

En ook volledig klikbaar i.p.v. dat je precies op het cijfer moet drukken. Niet zo moeilijk met een a-element in je CSS

Codeblok:

1
2
3

li a {
}

geloof ik
wink.gif

Dat ziet er wel tof uit.
Ik ben er voor, ook al heb ik dit niet nodig voor mij. Mijn HTC One x vergroot automatisch de letters waar hij denkt dat je op klikt (hij pakt gelijk het woord/cijfer ernaast) en dan kan je nogmaals beter kiezen
biggrin.gif

Maar voor andere toestellen is dit zeker handig.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Aarclay (link):
Zoals dit:
Afbeelding

Codeblok:

1
2
3

li a {
}

geloof ik
wink.gif

Dit sowieso.
smile.gif

Shahiem

Active member
Aarclay (link):

Maar daar kwam ik niet voor.. Ik vroeg me af of het een tof idee is om de paginanavigatieknoppen onderaan de topics te restylen. Ikzelf zou grotere knoppen zien per paginanummer zodat je op een tablet nog nauwkeuriger kan klikken, want de nummers staan nu erg dicht opelkaar.....

Goed idee????

Goed idee, want ik vind ze nu echt lelijk
smile.gif

Freestyle

New member
Shahiem (link):

Aarclay (link):

Goed idee????

Goed idee, want ik vind ze nu echt lelijk
smile.gif

Naja lelijk niet
smile.gif

Maar heel erg onpraktisch voor de telefoon.

Jordy

New member
Voor, maar dat is niet alleen bij die nummers zo.
Ik heb ook soms last van die icoontjes die daar boven staan. ik vind ze te dicht bij elkaar staan en je kunt er amper om drukken met je vinger.

toevoeging op 14 juli 2012, 09:26:06:

Epicrobzer (link):
Je kunt ook inzoomen?
emo.gif

Maar het is toch handiger als ze wat groter worden? Voor de mensen die hier last van hebben...

Janm

Active member
Paginas op een iphone worden automatisch al geschaald en zijn super goed te lezen. Alleen et klikken op die kleine nummertjes is irritant, je moet er speciaal voor inzoomen of anders klik je bijna altijd wel mis
emo.gif

Antonn

New member
Janm (link):
Paginas op een iphone worden automatisch al geschaald en zijn super goed te lezen. Alleen et klikken op die kleine nummertjes is irritant, je moet er speciaal voor inzoomen of anders klik je bijna altijd wel mis
emo.gif

Ik zoom niet in. Ik blijf klikken tot ik ooit goed klik.

Bovenaan