Grotere paginanavigatieknoppen

Sanderc

New member
Het is idd wel mooier. Maar deze layout is gewoon een beetje verouderd vind ik zelf
confused.gif

Jordy

New member
Sanderc (link):
Het is idd wel mooier. Maar deze layout is gewoon een beetje verouderd vind ik zelf
confused.gif

Waarom praat iedereen elkaar naar? Iemand begon erover da de systemen wat verouderd zijn en nu is het al zo ver dat de layout al verouderd is..

Hoezo is de layout verouderd? Komop en praat elkaar gewoon niet naar?

Ewan

New member
Jordyz (link):

Sanderc (link):
confused.gif

Waarom praat iedereen elkaar naar? Iemand begon erover da de systemen wat verouderd zijn en nu is het al zo ver dat de layout al verouderd is..

Meerdere personen kunnen dezelfde mening hebben hé, dat heeft niks met napraten te maken
emo.gif

Jordy

New member
Ewan (link):

Jordyz (link):

Sanderc (link):
confused.gif

Meerdere personen kunnen dezelfde mening hebben hé, dat heeft niks met napraten te maken
emo.gif

Ja klopt, maar het valt me op dat er 1 is begonnen en toen hoor je meteen meerdere?
Ik heb nog nooit er iemand over horen te klagen toen die ene begon?

Klopt, het is niet helemaal naar praten maar je merkt wel dat mensen ineens ook die mening hebben terwijl je ze nog nooit hebt gehoord.

Jordyt

New member
Mij lukt het bijna altijd wel op die cijfertjes te klikken, op de tab dan, op de ipod wordt het moeilijker.

Robindesign (link):
Echte bazen hebben floating touch.

Jij niet dus?
bloos.gif
[COLOR= white]Geintje toch.[/COLOR]

Kjeld

New member
Ik ben persoonlijk wel een voorstander van deze suggestie.

Op mijn iPhone/iPad met nog natrillende handjes van de schreeuwende behoefte naar alcohol op de zondagochtend (lees: ontwenningsverschijnselen) is het vaak erg lastig om op het juiste nummer te klikken
sadley.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Voor, ik heb er ook wel ns vaak last van met iPod.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
ze zijn nu wel in de o2x style maar voor je mobiel zijn ze best irirtant idd

Bovenaan