Habbo en Runescape stuff stopzetten

Rickdb

New member
Hoi hoi,

De laatste tijd zie ik hier alleen maar vraag naar Habbo of Runescape stuff, of dit wordt aangeboden.
Maar ik dacht dat dit geen bedoeling van deze site was? Dit is one2xs, een site voor webmasters.
Titel: one2xs gratis hosting en domein
Dit gaat dus absoluut niet betekenen dat van die Habbo en Runescape mensen zeggen "kijk dat is een goede site voor habbo of runescape dingen"
Weet je hoe dood ik me hier aan erger, dit is een site voor webmasters. Niet voor kleine kinderen tussen de 7/11 jaar.
Het gaat hier om de verkoop, of vraag naar scripts, layouts, en andere website stuff voor je website.
Dat moet dus niet betekenen dat dit een van de beste Habbo verkoop websites gaat worden.

Nu denk je, wat is zijn idee nou? Nou, mijn idee is dat Habbo en Runescape verkoop en vraag geheel wordt stopgezet.
Dit is nogmaals een website voor gratis hosting en domeinnaam, en deze horen daar totaal niet bij.
Het is van een andere website, zoals Klikkaaa accounts worden ook verkocht, dat vind ik gewoon niet kunnen.

Ik hoop dat jullie als webmaster hier ook mee eens zijn. Overigens komt de meeste scam ook door Habbo en Runescape stuff.
Ik wil geen domme antwoorden van noobs, die gaan zeggen "ja maar,".
Dit moet gewoon niet komen.
Stemmen in de poll.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik vindt dat iedereen het zelf mag weten of ze die troep verkopen

Rickdb

New member
Maar, straks behoort deze website niet meer tot zn onderwerp en wordt er alleen nog maar Habbo/Runescape spul verkocht.

Hdradio

New member
Er staat nergens dat dit enkel voor hosting&domeinen bedoeld is? Het gaat gewoon om het handelen en dan mag je daar vrijwel alles aanbieden
wink.gif

Jesse

New member
Iedereen mag zelf weten wat hij aanbied, daar is de categorie aanbiedingen en aanvragen voor.
Als je habbo en Runescape dingen gaat verbieden, dan moet je alles verbieden dus ook Dutchleaders, Paypal etc.

Robbert

New member
Rickdb (link):
Ik wil geen domme antwoorden van noobs, die gaan zeggen "ja maar,".
Dit moet gewoon niet komen.

Alhoewel ik vrijwel nooit wat aanbied/koop is dit idd behoorlijk iritant.
Aangezien het niet meer op Marktplaats aangeboden mag worden gaan die habbo lui andere manieren zoeken, en komen op one2xs uit.

Laat ik dan ook met een ja, heel leuk, maar aankomen:
Die habbo lui besteden walliekaartjes aan one2xs, bellen veel en sms-en relatief veel (denk ik)
Dit is pure winst voor one2xs, waarom zou one2xs zijn eigen winst gaan verbieden?

Rickdb

New member
Daarbij nog een aanvulling voor jouw:
Het is zonde voor het eerdere idee van one2xs, wat het ook eigenlijk zou moeten worden.

Lennard

Active member
Je komt hier voor een gratis host of domein. Die is niet helemaal gratis want je moet er punten voor hebben. Hoe kom je aan punten? Door advertenties te doen, door te betalen of door te handelen. Waarom zouden we dan dat handelen aan banden moeten leggen?

Dat er te veel gescamd wordt geef ik toe, maar is het dan de oplossing om dan maar de hele verkoop te verbieden?
Nu hebben we er lichtelijk controle over, als we het verbieden gaan mensen over MSN ofzo die accounts verkopen. Zolang er mensen zijn die habbo accounts willen hebben, zijn er ook mensen die die accounts verkopen, of wij het nou officieel verbieden of niet.

Yaser

New member
Ik vind dat je geen Habbo spullen mag verkopen omdat one2xs is bedoeld voor webmasters.
Misschien is het wel een goed idee om een Sectie te maken om mmorpg spullen te verkopen.
Want als je nu naar Aanbiedingen kijkt zie ik alleen maar Habbo of Runescape dingen.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Yaser (link):
Ik vind dat je geen Habbo spullen mag verkopen omdat one2xs is bedoeld voor webmasters.
Misschien is het wel een goed idee om een Sectie te maken om mmorpg spullen te verkopen.
Want als je nu naar Aanbiedingen kijkt zie ik alleen maar Habbo of Runescape dingen.

Hier ben ik het wel mee eens

Want je ziet inderdaad bijna alleen maar Habbo en Runescape

Marjolein

Miss Marjolein
gratis hosting en domein is idd het hoofddoel van deze site maar dat hoeft niet te betekenen dan er daarnaast nevenactiviteiten plaats kunnen vinden. Voor die gratis host en domein heb je punten nodig en die mogen op allerlei wijze verdiend worden.

Bij een benzinepomp wordt meestal ook niet alleen benzine verkocht maar ook snoep en chips en frisdranken terwijl dit ook niets met de auto te maken heeft, als je snapt wat ik bedoel?
wink.gif

Marjolein

Miss Marjolein
er zijn tot nu toe 3 mensen die het erg vinden? De reden waarom snap ik ook niet, je hoeft toch niet te reageren op zulke topics als je geen interesse heb
smile.gif

Reins

New member
Lennard (link):
Maar ik snap het probleem niet.
Jullie vinden het erg, maar waarom?

Ik heb er geen problemen mee,
soms ontstaan er leuke ruzies ;d

Jeffreyy

Jeffrey
Ik wil ze ook weg hebben, vind het irritant.
De laatste tijd valt er ook bijna geen topic meer terug te vinden; Ja, of je moet 1500 habbo topics door, en dan vind je hem misschien.

En deze forum begint idd steeds meer op habbo forum te lijken, want er word bijna alleen nog maar habbo/rs troep verkocht. Dit staat weer in google e.d. (want aanbiedingen/aanvragen kan iedereen in) en komen er steeds meer habbo mensen, en steeds meer topics.

Rickdb

New member
Jponsen (link):
Ik wil ze ook weg hebben, vind het irritant.
De laatste tijd valt er ook bijna geen topic meer terug te vinden; Ja, of je moet 1500 habbo topics door, en dan vind je hem misschien.

En deze forum begint idd steeds meer op habbo forum te lijken, want er word bijna alleen nog maar habbo/rs troep verkocht. Dit staat weer in google e.d. (want aanbiedingen/aanvragen kan iedereen in) en komen er steeds meer habbo mensen, en steeds meer topics.

En dan mag one2xs zich het habbo verkoopforum noemen, ipv een site voor webmasters.
Jullie snappen het echt niet he, die andersom stemmen.

Bovenaan