Habbo en Runescape stuff stopzetten

Wiitse

New member
Ik vind het ook irritant dat het hele forum word vol gespamt met Habbo/Runescape. Tegenwoordig is het veel minder erg of ik negeer het de laatste tijd meer.
yummie.gif

Rickdb

New member
Lennard (link):
Stel we maken er een apart forum voor, is dat een goede oplossing?

Ook goed, en in habbo regels staat je mag habbo ACCOUNTS niet verkopen.

Lennard

Active member
Je kunt van ons niet verwachten dat we van elke website weten of accounts doorverkocht mogen worden of niet.
Als ze worden gereport en er staat duidelijk bij dat doorverkopen verboden is + een bron waar we dat kunnen vinden, dan worden ze ook keurig gesloten.

Jeffreyy

Jeffrey
Lennard (link):
Stel we maken er een apart forum voor, is dat een goede oplossing?

Ja, want dan hebben de mensen die er last van hebben, al voornamelijk minder last van; Want je ziet de topics niet meer.

Reins

New member
Of je kan bij instellingen accounts aan/uit zetten, en als je een topic maakt in aanbiedingen een button selecteren van "Ik verkoop een account"

Jesse

New member
Het is juist irritant als je allemaal losse categorieën gaat krijgen...
Accounts verkopen hoort gewoon in aanbiedingen, het enige wat handig zou zijn dat is dat je aan moet vinken als het om een account gaat.

Zo kunnen de mensen die er last van hebben het in hun profiel uitzetten.

Marjolein

Miss Marjolein
Je krijgt geen losse categorieën, het enige wat we willen proberen is om 2 aparte categorien te maken. 1 categorie voor aanbiedingen en aanvragen voor hosting en domein gerelateerde producten, en een categorie voor aanbiedingen en aanvragen voor overige producten. We willen geen apart forum voor ieder product.

Webbed

New member
Quote:
Niet voor kleine kinderen tussen de 7/11 jaar.

Gemiddelde leeftijd hier licht niet veel hoger.
Verder heeft de dienst die one2xs aanbied niets te maken met dingen die hier op het forum aangeboden worden.

Wat je zegt is onzin.
Als je je eraan ergert ga je je maar verdiepen in webdesign en media en word je freelancer.

Marjolein (link):
Je krijgt geen losse categorieën, het enige wat we willen proberen is om 2 aparte categorien te maken. 1 categorie voor aanbiedingen en aanvragen voor hosting en domein gerelateerde producten, en een categorie voor aanbiedingen en aanvragen voor overige producten. We willen geen apart forum voor ieder product.

Wat is het nut van 2 categorieën? Het filteren van de verkoop?
Het kijken naar titels van topics is toch genoeg...

G

Guest

Guest
Volgens Habbo mag je de spullen niet te koop aanbieden, en via runescape ook niet.

Waarom zou je geen fakehacks mogen verkopen en wel Habbo zooi
emo.gif

Ik denk dat mensen eerst de REGELS mogen doorlezen
emo.gif

* Je mag je Habbo-account niet weggeven, verkopen of ruilen - of proberen je Habbomeubels te verkopen voor geld

Zelfs de mods

Marjolein

Miss Marjolein
Webbed (link):
Wat is het nut van 2 categorieën? Het filteren van de verkoop?
Het kijken naar titels van topics is toch genoeg...

sommige gebruikers vinden het hinderlijk dat er zoveel producten worden aangeboden die niets met hosting en domein te maken hebben, nu geven we aan hun de mogelijkheid om dit te kunnen "verbergen" via hun profiel door dit uit te schakelen.

Sjoerd

Active member
Maritaap (link):
@Marjolein
Dan wel legaal.
Lees mijn vorige bericht.

Maritaap (link):
Volgens Habbo mag je de spullen niet te koop aanbieden, en via runescape ook niet.

Ik denk dat mensen eerst de REGELS mogen doorlezen
emo.gif

* Je mag je Habbo-account niet weggeven, verkopen of ruilen - of proberen je Habbomeubels te verkopen voor geld

Zelfs de mods
dat lezen had je moeten dikdrukken. Er staat daar dat je je account niet mag weggeven, verkopen of ruilen, en je je meubels niet mag verkopen voor geld

G

Guest

Guest
One2xs valt onder Verkopen toch?
Verkopen voor punten.

En punten zijn geld waard.

Bovenaan