ikke zou hem voor altijd banne en zegge dit komt nou van hecken geniet van je vakantie)
Erwin New member 14 mrt 2009 #21 ikke zou hem voor altijd banne en zegge dit komt nou van hecken geniet van je vakantie)
D Daoloth New member 14 mrt 2009 #23 Robbert: leuk! one2xs offline gaat hij zeker alles laten doorlinken naar deze Nou bedankt
Robbert New member 14 mrt 2009 #24 Marijnnn: Robbert: leuk! one2xs offline gaat hij zeker alles laten doorlinken naar deze Nou bedankt whehe, hij is wel grappig, hij is niet anders af te sluiten als ctrl + alt + del
Marijnnn: Robbert: leuk! one2xs offline gaat hij zeker alles laten doorlinken naar deze Nou bedankt whehe, hij is wel grappig, hij is niet anders af te sluiten als ctrl + alt + del
D Daoloth New member 14 mrt 2009 #25 Robbert: Marijnnn: Robbert: leuk! one2xs offline gaat hij zeker alles laten doorlinken naar deze Nou bedankt whehe, hij is wel grappig, hij is niet anders af te sluiten als ctrl + alt + del Kweet, maar toen was one2xs weg
Robbert: Marijnnn: Robbert: leuk! one2xs offline gaat hij zeker alles laten doorlinken naar deze Nou bedankt whehe, hij is wel grappig, hij is niet anders af te sluiten als ctrl + alt + del Kweet, maar toen was one2xs weg
S Sebas Active member 14 mrt 2009 #31 Wahahah, en noujah als ik gehackt wordt. dan kom ik persoonlijk lennard opzoeken om een biertje te drinken
Wahahah, en noujah als ik gehackt wordt. dan kom ik persoonlijk lennard opzoeken om een biertje te drinken
L Lars New member 15 mrt 2009 #32 Lennard zolang ik weet is de server gewoon veilig nu DA is netjes geupdate etc. als het goed is (let daar goed op dat dat gebeurd) En voor de rest werken er geen dingetjes om erin te komen dus het is gelul.. Offtopic: De naam Lennard kent firefox niet
Lennard zolang ik weet is de server gewoon veilig nu DA is netjes geupdate etc. als het goed is (let daar goed op dat dat gebeurd) En voor de rest werken er geen dingetjes om erin te komen dus het is gelul.. Offtopic: De naam Lennard kent firefox niet