Met dank aan Marjolein
Sanderc New member 30 okt 2012 #25 Jellerth (link): Oja, lennard wist je al dat helloween pas morgen is Maakt dat uit? Jij zet je kerstboom toch ook niet op kerstdag? Mooi zo lennard!
Jellerth (link): Oja, lennard wist je al dat helloween pas morgen is Maakt dat uit? Jij zet je kerstboom toch ook niet op kerstdag? Mooi zo lennard!
Jurgen Active member 30 okt 2012 #27 Ik zie geen rode gedeeltes, alleen in het plaatje wat jij post. toevoeging op 30 oktober 2012, 13:56:06: Oh, jij hebt ze rood gekleurd zeker. Maar dat valt (als het zo is) toch niet op?
Ik zie geen rode gedeeltes, alleen in het plaatje wat jij post. toevoeging op 30 oktober 2012, 13:56:06: Oh, jij hebt ze rood gekleurd zeker. Maar dat valt (als het zo is) toch niet op?
L Lennard Active member 30 okt 2012 #28 Antonn (link): Afbeelding Die rode gedeeltes zijn niet volledig transparant Boeie.
Marjolein Miss Marjolein 30 okt 2012 #29 tnx En ja Anton, is niet helemaal transparant maar het valt nauwelijks op toch? En het is maar een logootje hoor hihi.
tnx En ja Anton, is niet helemaal transparant maar het valt nauwelijks op toch? En het is maar een logootje hoor hihi.
Antonn New member 30 okt 2012 #30 Ik zag ut toch Ik ben naww eenmaal perfectionist Maar boeit indd eigenlijk totaal niet.
A Antonn Guest 29 okt 2012 #31 Geen kerst vieren? Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan.
G Guest Guest 29 okt 2012 #33 Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter?
Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter?
A Antonn Guest 29 okt 2012 #34 Xjessex (link): Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter? Naja was gewoon een omschrijving van je persoonlijkheid. Back to topic?
Xjessex (link): Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter? Naja was gewoon een omschrijving van je persoonlijkheid. Back to topic?
G Guest Guest 29 okt 2012 #35 Nicknl (link): Xjessex (link): Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter? Naja was gewoon een omschrijving van je persoonlijkheid. Back to topic? Je zegt back to topic, maar waarom zou jij mijn persoonlijkheid willen omschrijven.. Terwijl je mij niet eens kent ;-)
Nicknl (link): Xjessex (link): Nicknl (link): Geen kerst vieren? Afbeelding Niet weten wat Halloween is? Damn dat is wel heel zielig dan. Waarom is het zielig als ik niet weet wat Halloween is? Met enge dingen enzo, maar wat is het nut erachter? Naja was gewoon een omschrijving van je persoonlijkheid. Back to topic? Je zegt back to topic, maar waarom zou jij mijn persoonlijkheid willen omschrijven.. Terwijl je mij niet eens kent ;-)