Handelen met adverteerderstegoed

G

Guest

Guest
Hi,

Heb sindskort mijn doe-add beëindigt alleen zit ik nu nog met €2,44 advertentietegoed. Probleem is dat ik er nu weinig mee kan. Dus mijn idee: apart topic/optie om advertentietegoed te kunnen verhandelen. Zelfde systeem als met de ruilbank en het handelsysteem zelf.

Stemmen in de poll, aangeven waarom.

L

Lennard

Guest
http://www.one2xs.com/threads/47733

...
smile.gif

G

Guest

Guest
Dat is een wisselkantoor, ik heb het hier specifiek over echt verhandelen van het tegoed als;

"2 punten op mijn €5 adverteerderstegoed".

L

Lennard

Guest
Bash (link):
Dat is een wisselkantoor, ik heb het hier specifiek over echt verhandelen van het tegoed als;

Jep maar daar gelden de argumenten nog steeds voor dat de one2xs economie in crisis kan komen volgens mij.

toevoeging op 6 december 2012, 23:14:46:

Quote:
Punten --> Adverteersaldo.
Wat: Punten omzetten naar adverteersaldo.
Status: Afgekeurd
Reden: Niet mogelijk, hier door raakt de one2xs economie in een crisis.

Als ik je goed begrijp?
smile.gif

En das dus hetzelfde als je het op het forum gaat verhandelen.

G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Bash (link):

Jep maar daar gelden de argumenten nog steeds voor dat de one2xs economie in crisis kan komen volgens mij.

Hoezo eigenlijk.. het blijft binnen One2xs.

Quote:
Punten --> Adverteersaldo.
Wat: Punten omzetten naar adverteersaldo.
Status: Afgekeurd
Reden: Niet mogelijk, hier door raakt de one2xs economie in een crisis.

Nee hier júíst andersom.

/E
Of enkel VERkopen mogelijk maken en kopen niet?

Lennard

Active member
Omdat de bedoeling altijd al is geweest dat je zelf met geld je site adverteert; als ik zorg dat punten <-> adverteertegoed uitwisselbaar wordt en dat je ook in adverteertegoed kan handelen dan is die hele gedachte weg; en dat is er juist zodat mensen zelf de serieuze en doordachte keuze maken om te adverteren, waardoor volgens mij de kwaliteit van de advertenties en de kwaliteit van de keuringen beter is dan wanneer iedereen met punten adverteertegoed kan halen.

Bash (link):

Maar het komt op het zelfde neer; je zet punten om in adverteertegoed, alleen heb jij er een vrije markt aan gekoppeld (dat je moet kopen van iemand anders) en is het idee in dat andere topic dat je het altijd van het systeem kan kopen.

Bovenaan