Ik deed net dubbelklik op verzenden en wat denk je.... Het is 2x verstuurd
D Daoloth New member 22 jan 2009 #2 Ik deed net dubbelklik op verzenden en wat denk je.... Het is 2x verstuurd
D Daoloth New member 22 jan 2009 #8 Boude: Echt naar wie?? dan meot je vragen of je het terug mag! Milan oftwel Anubisfan Mij maakt het niet echt uit als ik wel of niet terug krijg want het gaat hier over 0,1 punten
Boude: Echt naar wie?? dan meot je vragen of je het terug mag! Milan oftwel Anubisfan Mij maakt het niet echt uit als ik wel of niet terug krijg want het gaat hier over 0,1 punten
D Daoloth New member 22 jan 2009 #11 Ruben: We zullen het fixen Het is overigens wel je eigen fout hoor Weet ik, maar gelukkig gaat het hier om 0,1 punt als het nu over 10 punten gaat....
Ruben: We zullen het fixen Het is overigens wel je eigen fout hoor Weet ik, maar gelukkig gaat het hier om 0,1 punt als het nu over 10 punten gaat....
Robbert New member 24 jan 2009 #13 misschien gewoon een beveileging dat je het max eens in de 5 seconde kan doen ofzo.
Sjoerd Active member 24 jan 2009 #14 Of je zet er een leuk hidden input bij met een leuke code gewoon zoals captcha maar dan hoef je geen code over te typen
Of je zet er een leuk hidden input bij met een leuke code gewoon zoals captcha maar dan hoef je geen code over te typen
L Lennard Active member 25 jan 2009 #15 Sjerdo: Of je zet er een leuk hidden input bij met een leuke code gewoon zoals captcha maar dan hoef je geen code over te typen Hm, das wel handig ja.
Sjerdo: Of je zet er een leuk hidden input bij met een leuke code gewoon zoals captcha maar dan hoef je geen code over te typen Hm, das wel handig ja.