help aub

Silo

New member
kan iemand helpe met me .nl want ik heb nu een hosting maar ik snap het niet met aanmaken met die opties van severs naam 1 2 en 3 -.-

Alexx

New member
Ga naar je hosting > en klik op domain setup> Add Another Domain (als je je domein bestelt hebt en dat hij goedgekeurd is) > dan heb je zeker Silo.one2xs.com > Verander Silo.one2xs.com in Change a Domain Name . > change in de domein die je bestelt hebt! > en delet de naam.nl >

beetje schreef uitgelegt

Silo

New member
Alexx:
Ga naar je hosting > en klik op domain setup> Add Another Domain (als je je domein bestelt hebt en dat hij goedgekeurd is) > dan heb je zeker Silo.one2xs.com > Verander Silo.one2xs.com in Change a Domain Name . > change in de domein die je bestelt hebt! > en delet de naam.nl >

beetje schreef uitgelegt

maar ik heb geen silo.one2xs.com ik heb nu maplefan.woelmuis.nl en nu wil ik maplefan.nl dat heb ik op woelmuis al geregeld -.-

Jurgen

Active member
Je gaat naar woelmuis.nl, kijkt bij "nameservers" en dan zie je waarschijnlijk staan:
ns1.woelmuis.nl
ns2.woelmuis.nl

Die 2 hierboven geef je dan door aan je host.

Silo

New member
Jurrie:
Je gaat naar woelmuis.nl, kijkt bij "nameservers" en dan zie je waarschijnlijk staan:
ns1.woelmuis.nl
ns2.woelmuis.nl

Die 2 hierboven geef je dan door aan je host.

maar er zijn 3 vakjes

Silo

New member
11rdgeb.jpg
dus hokje je 1 ns1.woelmuis.nl
hokje 2 ns2.woelmuis .nl
en hokje 3?

Luukvdo

New member
Ooit dit:
topic-edit.gif
knopje gezien boven je posts? Daarmee kun je je bericht bewerken en voorkom je die tripleposts

Bovenaan