Help Cashbuddy!

Tinyman

New member
Hey hallo..
Ik heb sinds kort een account op one2xs en ik vind het een uitstekende site!
Dus ik liep een beetje bij die advertentie van cashbuddy te kijken..
En je krijgt 1.2 punten per geregistreerd iemand dus ik heb 4 mensen laten registreren. (4.8 punten)
en ik kijk nu bij advertenties en die advertentie is weg? Hoe kan dat en krijg ik dan die 4.8 punten nog wel?

Jurgen

Active member
Dit gedeelte is eigenlijk bedoeld voor bugs rondom One2xs, en dit is ook niet echt een bug.
Het adverteersaldo was waarschijnlijk op, maar jouw kliks blijven wel gewoon staan tot ze gekeurd worden. Dus als ze goedgekeurd worden, krijg jij gewoon je punten.
wink.gif

Tinyman

New member
Jurrie:
Dit gedeelte is eigenlijk bedoeld voor bugs rondom One2xs, en dit is ook niet echt een bug.
Het adverteersaldo was waarschijnlijk op, maar jouw kliks blijven wel gewoon staan tot ze gekeurd worden. Dus als ze goedgekeurd worden, krijg jij gewoon je punten.
wink.gif

Wat bedoel je met adverteersaldo, sorry hoor maar ben niet echt bekend hier.
confused.gif

Tinyman

New member
Remcoboy:
Het aantal geld dat een adverteerder nog heeft om mee te adverteren.

Kan je maar een bepaald aanta keer op zon ding registreren dan?

Lennard

Active member
Remcoboy:
Lol lennard maakt dus ook ads aan als hij ziet dat een een nieuwe aanmelding is maakt hij hem met beter bedrag,
Kuch, mijne was er eerder hoor?
Mijne heeft ID 313, jouwe 342.

Boeit verder niet, maar het is iig niet zo dat ik de advertenties van de adverteerders af zit te pakken en een cent hoger ga zitten ofzo..

Remcoboy

New member
Lennard:

Remcoboy:
Lol lennard maakt dus ook ads aan als hij ziet dat een een nieuwe aanmelding is maakt hij hem met beter bedrag,
Kuch, mijne was er eerder hoor?
Mijne heeft ID 313, jouwe 342.

Boeit verder niet, maar het is iig niet zo dat ik de advertenties van de adverteerders af zit te pakken en een cent hoger ga zitten ofzo..

Min excusses

Lennard

Active member
Geeft niet hoor, maar ik wil niet dat mensen gaan denken dat ik de advertenties van de adverteerders afjat.
clown.gif

Jesse

New member
Dan adverteerd niemand meer hier xD....
Naja kan er niet een doe advertentie van 3 punten komen ofzoow? Alleen voor mij xD?
Heb punten nodig
redface.gif
.
En danw el volgende week deze laptop is idd traag
yummie.gif
.

Bovenaan