Help! Ik heb een Vraag Topic.

Je ziet vaak topics waar altijd hetzelfde antwoord op is. daarom hier even een uitleg voordat je post, leek me wel handig.

Ik heb mijn puntensaldo/adverteerderssaldo opgewaardeerd maar ik heb niks gekregen!

Maak ten eerste geen topic aan, de leden kunnen je hier echt niet mee helpen. maar eerst een ticket aan, een moderator zal er naar kijken en jou je punten/adverteerderssaldo sturen.

Ik heb een vraag over een VPS!

Dan ben je zeker weten niet de enige. Gerritzwn heeft een zeer handige tutorial gemaakt, lees deze eerst door voordat je een topic aanmaakt.

FaQ!

Oké, een FaQ, Frequently Asked Questions was ook wel handig. Hier zie je een vraag met een antwoord erbij, heel handig als je iets niet weet en het staat hier tussen. Wil je zelf een Vraag en Antwoord insturen? dan doe je dat in het topic door dit te posten:

Q: Wat is One2xs? (voorbeeld)
A: Een site waar je d.m.v. punten sparen een gratis domein en hosting kunt krijgen! (voorbeeld)

Hieronder de lijst van Alle Vraag- en antwoorden:

...

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het weer een topic scheelt. Met vriendelijke groet, Willem.
Suggesties zijn ook altijd welkom via PB of gewoon in het topic, Bedankt!

Gerritzwn:
Wellicht kun je voor de rest van de leden deze vraagstelling op het forum herhalen en hier via het forum verdere vraagstellingen doen dit omdat persoonlijke hulp niet mijn doel is op het forum en anderen hier weinig aan zouden hebben

Klein stukje uit een PM over domeinen op de VPS..

Vragen zijn er om beantwoord te worden. Omdat ieder zo zijn/haar sterke punten heeft houdt het in dat van iedereen op dit forum verwacht wordt dat men elkaar helpt. Tenminste, het lijkt mij dat Lennard en Ruben dit als doelstelling hebben met diverse forum categorieën.

Het geen Kevmaus al als quote geplaatst heeft, wil ik even wat verduidelijken;

Ik zie liever niet dat mensen mij een privé bericht sturen in geval van vragen over servers, vps, webhosting & domeinnamen tenzij het echt niet anders kan en/of het probleem of de vraag te complex is..

Wanneer men een vraag of probleem heeft, is het dus verstandiger dit op het forum kenbaar te maken. Op deze manier kunnen ook anderen hun meningen of advies geven. Wees echter bij vragen altijd zo duidelijk en specifiek mogelijk en verzin altijd een goed passende topic titel.

Daar ben ik het mee eens
smile.gif

Bovenaan