Hoe kan dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjolein

Miss Marjolein
Phpkerempje:
ik had 32 loten maar tim had moeten winnen er staad hoe meer loten je kooopt hoe meer kans je hebt en hij wint met 1 lot ik vind dat eigenlijk wel vals
tjaaa...het woord loterij zegt het al. het is een kansspel, iemand met 1 staatslot kan ook de superjackpot winnen terwijl iemand anders 100 staatsloten heeft. Is niks vals aan...het is een risico dat je neemt als je veel loten koopt
smile.gif

Remcoboy

New member
Ach misschien halen Ruben en Lennard het dan terug en stoppen het in de loterij of houden het zelf..

Erwin

New member
als ik lennard en ruben was zou ik tegen hem zegen
kom deze week minstens 1 keer onlnie of de punten worden opnieuw verloot

Marjolein

Miss Marjolein
Phpkerempje:
ja dan word ik egt boos
waarom?
Ook al doet hij/zij niks met zijn/haar punten dan is dat zijn/haar zaak....heb jij niks mee te maken
smile.gif

Lennard

Active member
Erwin:
als ik lennard en ruben was zou ik tegen hem zegen
kom deze week minstens 1 keer onlnie of de punten worden opnieuw verloot
Nee, hij heeft ze eerlijk gewonnen.

Stel jij wint als je op vakantie bent 50 punten, je komt terug en je punten zijn weg, dan ben je ook niet blij.

Erwin

New member
ik zau het na 1 maand aan hem vragen en als hij niet antwoord of steeds niet online komt gewoon opnieuw verloten

Ruben

New member
Nah, opnieuw verloten gaan we niet doen hoor. Hij moet maar kijken wat ie er mee doet

Marjolein

Miss Marjolein
Erwin:
ik zau het na 1 maand aan hem vragen en als hij niet antwoord of steeds niet online komt gewoon opnieuw verloten
wat een onzin zeg..die punten heeft hij eerlijk gewonnen en ookal komt ie 2 jaar lang niet online, die punten zijn van hem/haar die kan je niet zomaar afpakken.

Merlin

New member
Phpkerempje:
ik had 32 loten maar tim had moeten winnen er staad hoe meer loten je kooopt hoe meer kans je hebt en hij wint met 1 lot ik vind dat eigenlijk wel vals

Ik snap de discussie niet helemaal hier. Het lijkt wel of jullie allemaal jaloers zijn of het hem niet gunnen...?

Iedereen die een lot koopt, ongeacht hoeveel loten, maakt kans om te winnen. Hoe meer loten je koopt, hoe meer kans je maakt. Dat is logisch, maar het is net zo goed mogelijk dat je alles verliest.

De winnaar heeft in dit geval één lot gekocht en ook al was zijn kans kleiner dan die van bijvoorbeeld tim, hij heeft toch gewonnen. Punt uit, geluk gehad.

Verder is het zo dat hij ze eerlijk gewonnen heeft en lennard/ruben in principe die niet meer af mogen nemen (stel dat hij nooit meer online komt ofzo). Ook is het niet hun taak hem eraan te herinneren dat hij punten heeft gewonnen of iets dergelijks. Als het dus zo is dat hij nooit meer online komt hebben lennard en ruben eigenlijk gewoon gewonnen, maar het zij zo (is met de staatsloterij ook zo als niemand zn prijs komt claimen.).

En je kan VINDEN dat iemand anders had moeten winnen, maar het is niet oneerlijk... Dat in ieder geval niet.
Wees gewoon sportief.

Marjolein

Miss Marjolein
Merlin:

Phpkerempje:

Ik snap de discussie niet helemaal hier. Het lijkt wel of jullie allemaal jaloers zijn of het hem niet gunnen...?

Allemaal? Heb je zeker mijn berichtjes niet goed gelezen?
yummie.gif

Merlin

New member
Marjolein:

Merlin:

Phpkerempje:

Allemaal? Heb je zeker mijn berichtjes niet goed gelezen?
yummie.gif

"het lijkt wel of"
emo.gif
?

Ordian

New member
Het is gewoon een spelletje en je kan dan weer niet eens tegen je verlies wat maakt het uit.
Het gaat hier gewoon om dat het gezelliger moet worden/blijven en niet gaan ruziën over iemand die punten heeft gewonnen en dat niet eerlijk is.

Er is 1 winnaar en er waren rond de 20 deelnemers.
De kans dat tim kon winnen was groter maar het wil niet zeggen dat hij dan ook gaat winnen.

EDIT: Doe dan niet mee als je niet tegen verlies kan.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar zou het toch wel zonde vinden als hij er niets mee gaat doen =]

Jesse

New member
Guildjuhh:
Maar zou het toch wel zonde vinden als hij er niets mee gaat doen =]

ja als er nu 2 maanden lang niemand online komt moeten alle actieve leden van die maand de punten verdeeld krijgen >
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan