Hoe lang duurt dit?

Meutr (link):

Marjolein (link):
Dit kan eventjes duren, zodra er een beheerder online is dan zal deze je pakket in orde maken. Maar er zijn idd ook wat storingen nu op de servers die eerst opgelost moeten worden. Zodra dit gedaan is dan kan ook je pakket in orde worden gemaakt.

Hoe lang zou dat dan duren? Spreken we over enkele uren, enkele dagen of eerder weken/maanden? Ik zag hier namelijk een topic staan van iemand die al een maand wacht op zn product?

Hosts worden ALTIJD direct aangemaakt (dus op de seconde dat je hem bestelt), tenzij de server onbereikbaar is of er iets anders fout gaat.
Nu is de server onbereikbaar en kunnen er dus geen hosts worden aangemaakt, je zult dus helaas even moeten wachten tot alles weer werkt.
Ik hoop dat je hem vanavond nog hebt, als dat niet lukt zal het morgen worden.

we gaan er gewoon van uit dat het niet zo is dan valt het altijd mee
smile.gif

Zegen ze altijd, als iets tegenvalt valt het vaak mee
biggrin.gif

Lennard (link):

Meutr (link):

Marjolein (link):
Dit kan eventjes duren, zodra er een beheerder online is dan zal deze je pakket in orde maken. Maar er zijn idd ook wat storingen nu op de servers die eerst opgelost moeten worden. Zodra dit gedaan is dan kan ook je pakket in orde worden gemaakt.

Hoe lang zou dat dan duren? Spreken we over enkele uren, enkele dagen of eerder weken/maanden? Ik zag hier namelijk een topic staan van iemand die al een maand wacht op zn product?

Hosts worden ALTIJD direct aangemaakt (dus op de seconde dat je hem bestelt), tenzij de server onbereikbaar is of er iets anders fout gaat.
Nu is de server onbereikbaar en kunnen er dus geen hosts worden aangemaakt, je zult dus helaas even moeten wachten tot alles weer werkt.
Ik hoop dat je hem vanavond nog hebt, als dat niet lukt zal het morgen worden.

Ok, dankje wel.
wink.gif

Ik begrijp best dat het nu wat langer zal duren door de problemen, hoor. Ik schrok alleen een beetje toen ik dit las: http://www.one2xs.com/threads/23132 Hier spreekt men over een maand wachten e.d. En er waren geeneens problemen?
Mja, dat zal dan vast wel ergens anders over gaan?

In ieder geval, bedankt voor je post en veel succes met het oplossen van uw probleem.
yummie.gif

Meutr (link):
Ik schrok alleen een beetje toen ik dit las: http://www.one2xs.com/threads/23132 Hier spreekt men over een maand wachten e.d. En er waren geeneens problemen?
Mja, dat zal dan vast wel ergens anders over gaan?
Jep, dat ging over advertenties.
smile.gif

Hosts worden direct geregistreerd, en domeinnamen ongeveer elke minuut.

Bovenaan