Hoe punten verdienen?

Ik mag niet bellen enz van mijn ouders dus mijn vraag is hoe ik op een andere manier punten moet verdienen ik heb 0 punten dus ja
confused.gif

groetjes

V

Verwijderd lid 399

Guest
klik bovenin verdienen
dan staan er klik + doe advertenties
als je die doet kan je punten verdienen

Even quote van de FAQ:

Op one2xs spaar je punten. Met die punten kun je, als je er genoeg hebt, een domeinnaam of een host hopen, of allebei natuurlijk.
Je kunt op een paar verschillende manieren aan punten komen:
- Advertenties uitvoeren
- Referrals aanmelden
- Handelen
- Punten kopen

De makkelijkste manier is de eerste. Op one2xs staan een groot aantal advertenties, opgedeeld in twee groepen: Doe advertenties en klik advertenties.
Bij doe advertenties - de naam zegt het al - moet je iets doen (bijvoorbeeld jezelf ergens aanmelden, een enquete uitvoeren, een spel spelen, enzovoort), bij een klik advertentie moet je enkel klikken; een website bezoeken.
Op dit moment zijn er geen klik advertenties, maar wel een groot aantal doe advertenties. Als je bent ingelogd kun je op deze pagina kijken welke advertenties er zijn.
Als je op een advertentie klikt krijg je hier meer informatie over en kun je bij de doe advertenties onder andere zien wat de opdracht is die je moet uitvoeren.

Een andere manier is om je vrienden lid te maken van one2xs. Zodra zij een punt hebben verdiend krijg jij daar 0,2 punten voor. Als je dus 5 vrienden hebt aangemeld die allemaal 1 punt hebben verdiend dan krijg je daar totaal 5 keer 0,2, dus 1 punt voor.
Meer informatie daarover vind je hier (als je ingelogd bent).

Een derde manier is om bepaalde dingen te verkopen. Als je bijvoorbeeld zelf layouts of logos kunt maken dan kun je die verkopen op het forum en daarmee punten verdienen.

Weer een andere manier is om punten te kopen. Dit is niet het doel van one2xs (we willen gratis webhosting aanbieden), maar uiteraard mag en kun je gewoon punten kopen.

ik heb het allemaal wel gelezen maar ik snap het nog niet de klik advertenties die gaan maar de doe advertenties die doe ik maar er gebeurd niets dit komt er te staan
Advertentie Klik Keuring Beloning
Mega Prijs Festijn vandaag openstaand 0,75
Stibat + of - quiz! vandaag openstaand 0,25
goudmails - verdien maarliefst 1 euro als je aanmeld vandaag openstaand 0,16

Sjoerd

Lid
Varken:
ik heb het allemaal wel gelezen maar ik snap het nog niet de klik advertenties die gaan maar de doe advertenties die doe ik maar er gebeurd niets dit komt er te staan
Advertentie Klik Keuring Beloning
Mega Prijs Festijn vandaag openstaand 0,75
Stibat + of - quiz! vandaag openstaand 0,25
goudmails - verdien maarliefst 1 euro als je aanmeld vandaag openstaand 0,16

als je ze gedaan hebt moet je wachten tot ze goedgekeurd zijn. Het keuren kan meteen gebeuren, maar ook een maand nadat je hem gedaan hebt. Om een beetje een beeld te krijgen van hoelang het duurt tot hij gekeurd wordt kun je kijken bij Gemiddelde tijd tot goedkeuring

Jurgen

Lid
Varken:
en waar staat dat?

Als je op een advertentie klikt staat er informatie en ook de gemiddelde tijd.
wink.gif

Sjoerd

Lid
Bij de Informatie van de doe-advertentie waar de link naar de advertentie staat enzo

edit: wat jurrie zei dus

ooh oke en zijn er mensen die mij echt willen helpen die zeggen hoe je elke doe advertentie moet doen want ik wil super graag zo een spel hebben

vandaag 14:47:58 Afgekeurd op 3 jan 2010
vandaag 14:45:15 Nog niet gekeurd
en wat is dit er staat dat het afgekeurd is door herhaalde klik

Sjoerd

Lid
Varken:
dan heb je 2x geklikt, de klik ervoor die telt wel mee en moet nog worden gekeurd

Jurgen

Lid
Varken:

Spel? Maargoed,
Het is dus de bedoeling dat je naar een advertentie gaat bij verdienen. Ik heb even een makkelijke voor je uitgekozen: http://www.one2xs.com/doeinfo?id=522
Er staat rechts informatie wat je moet doen, in dit geval dus 5 dagen lang iedere dag inloggen en 5 punten verdienen. Als je dat hebt gedaan wordt vanzelf je actie gekeurd en als hij goed is gekeurd wordt er 0,1 aan je saldo toegevoegd.
smile.gif

Erik

Lid
Varken:
ooh oke ja maar die probeerde ik te doen maar daarvoor moet ik 5 dagen wachten he dus snappie

Bij sommige doeadvertenties moet je soms 1 maand wachten.

maar ik doe bvb ik heb er eentje gedaan van voetbalcash en daar stond automatische ...
en het is er nog niet bij
confused.gif

Jurgen

Lid
Varken:
maar ik doe bvb ik heb er eentje gedaan van voetbalcash en daar stond automatische ...
en het is er nog niet bij
confused.gif

Heb je wel aangemeld en vervolgens je naam ingevuld in het formulier waar je op komt als je op de doe ad klikt?

Automatisch betekent niet dat ze direct gekeurd worden.
Meer dan de helft wordt automatisch gekeurd, maar niet direct jammer genoeg.
yummie.gif

Bovenaan