Hoe punten verdienen?

Ja.
smile.gif

http://www.one2xs.com/handelen

Varken:
kunnen mensen je eigenlijk punten donneren?

Ja, dit kan, of ze dit doen is een 2e,
je kan wel dingen aanbieden in dit forum:
http://www.one2xs.com/forum/forum?id=3

Bijvoorbeeld dutchleaders, een layout, een script of iets wat jij denkt dat mensen nodig hebben.
Dit kan je verkopen voor punten, en zo kun je dus ook punten verdienen.

ohja, als je iets verkoopt en iemand heeft geboden, en jij gaat accoord met het bod, sturen de mensen de punten via de pagina die Lennard hierboven geeft.

Jurgen

Lid
Varken:
ja ik heb alles gedaan zoals het moest
ja idd jammer kunnen mensen je eigenlijk punten donneren?

Zeker?
Je moet namelijk op de pagina op het kleine hokje met Voetbalcash klikken, dan ga je naar de website en meld je je aan. Als je dat hebt gedaan ga je weer terug naar de pagina met het formuliertje waar je aan het begin op kwam en daar vul je je gebruikersnaam in. Dan gaat automatisch.
En ja, je kunt punten aan anderen geven.

Marjolein

Miss Marjolein
@ Varken: het is niet zo dat je gelijk binnen 1 dag zoveel punten kan verdienen dat je gelijk een host of domein kan bestellen. Als je gaat werken krijg je ook niet gelijk aan het eind van de dag je salaris, je moet dan ook wachten tot het uitbetaald wordt en op je rekening gestort word...daar kan je dit een beetje mee vergelijken
yummie.gif

ja weet ik maar als ik reacties lees dan zeggen mensen whooow ik had op 1 dag al een host enz dus ik begin te denken dat ik dom ben

Marjolein

Miss Marjolein
haha, dat zijn opscheppers...daar moet je niet naar luisteren
wink.gif

En misschien lukt het sommige gebruikers wel maar dan verkopen de zeg maar habbospullen of paypal tegen one2xs-punten maar over het algemeen duurt het gewoon ff
smile.gif

Rik

Eindbaas
Varken, dubbelposten mag niet, kan je de volgende keer de editknop gebruiken?
biggrin.gif

ja dat zal ik volgende keer doen
en voor mensen die anders zo aardig zijn je mag altijd punten sturen of er voor zorgen dat ik een gratis host krijg
yummie.gif
liefst .nl .be of .com

Bovenaan