Hoe ziet een VPS erruit.

Jeroenx

New member
Hey, ik ben vanplan om een walliekaart te kopen,
En dan een windowed VPS te kopen.

mijn vraag is:

ziet zon VPS er het zelfde uit als windows? dus je krijgt een scherm zegmaar. en dat is dan je vps?
Hopelijk krijg ik uitleg!

JeroenX

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is eigenlijk zon beetje hetzelfde als op dit plaatje (behalve de programmas e.d. die open staan):

vps-forex-robot-trading.jpg

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, als je de VPS koopt zul je een windows licentie moeten meegeven, de hoster zet dan de VPS met de bijgeleverde licentie op.

Jeroenx

New member
Oke. ik weet niet zeker, maar ik heb een licentie code, als de licentie code niet werkt, hou ik mijn geld dan?

Marjolein

Miss Marjolein
Jeroenx (link):
Oke. ik weet niet zeker, maar ik heb een licentie code, als de licentie code niet werkt, hou ik mijn geld dan?
ja, dan word je vps afgekeurd en krijg je de punten terug die afgeschreven waren.

Ralphh

Active member
Maar is er ook een map je weet wel met public_html gwn waarmee je de index en al die bestanden in kan plaatsen zodat die op het ip van je vps worden weergegeven.

Liteonit

New member
Raalphh (link):
Maar is er ook een map je weet wel met public_html gwn waarmee je de index en al die bestanden in kan plaatsen zodat die op het ip van je vps worden weergegeven.

Nee, tenzij je een Linux VPS met ISPConfig o.i.d. neemt
smile.gif

Hou er wel rekening mee dat als je een VPS neemt je ook dus ook beheer zelf dient te doen.

Ralphh

Active member
Liteonit (link):

Raalphh (link):

Nee, tenzij je een Linux VPS met ISPConfig o.i.d. neemt
smile.gif

Hou er wel rekening mee dat als je een VPS neemt je ook dus ook beheer zelf dient te doen.

Ja want ik had de vorige keer een linux vps en daar zat het wel bij maar kun je het wel erop zetten of niet?

Bovenaan