Host doet het niet.

August

Test
Ik had al mijn bestanden in mn ftp gezet, toenw erd het gekoppeld met mn domein en toen stond er dit: http://www.habbohype.nl

Toen heb ik alle bestanden eruit gegooid en opnieuw erin gezet, maar er staat nogsteeds hetzelfde..

Weet iemand wat het probleem is?

EDIT: ze staan in public_html

Ruben

New member
Wat zie je dan, hier laadt hij namelijk niet.

Ik heb de nameservers pas net veranderd, het duurt eventjes voordat hij echt gelinkt is aan je webhostingpakket.

Vanavond of morgen doet hij het.

August

Test
Hij deed het net, maar er stond wat je in het begin krijgt, het logo van one2xs, en de tekst van: de eigenaar van de host heeft nog niks in de host gezet ofzo,

Ruben

New member
Hm.. Volgens mij ligt de server er (weer) uit. Wanneer de server het weer doet zal ik er naar kijken.

Marjolein

Miss Marjolein
"pagina kan niet worden gevonden"

weet je zeker dat je alles in de goede map heb gezet? Domains > habbohype.nl > public_html

August

Test
ik kom niet eens op de ftp
redface.gif

August

Test
Ja het staat trouwens in die map, maar hij geeft nog steeds dit aan :

*LOGO*
One2xs Deze gebruiker heeft nog geen bestanden op zijn host gezet. De bestanden moeten in public_html staan om weergegeven te worden.
Mocht dat niet lukken dan helpen wij graag verder.

Luukvdo

New member
Quote:
Je kijkt niet goed
schater.gif

Stappenplan van Ruben:
Als je inlogt in je FTP, ga dan naar Domains, dan habbohype.nl en dan public_html.

Ruben

New member
Hoe wil jij nu je bestanden uploaden? Doe je dat via DirectAdmin of via een FTP programma...?

Marjolein

Miss Marjolein
Habbohype:
Lol ik snap het echt niet xD

Lach me niet uit
nopompom.gif

we lachen je niet uit, waarschijnlijk heb je alles in /public_html gezet maar je moet eerst de map /domains openen, dan de map habbohype en dan upload je alles in de public_html map
smile.gif

Bovenaan