Host offline?

Milan

New member
Hallo,

Als ik naar mijn websites wil, kom ik er niet op:

Quote:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.webqie.nl doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Vinceyka

New member
Ik Krijg dit:

Probleem:
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver

Simon

New member
hier kan hij de pagina ook niet vinden.
hij begint ook weer het website van one2xs langzaam te latden
confused.gif

Liteonit

New member
Apache hing vast. Als er problemen zijn en Lennard/Ruben is niet online, stuur mij dan aub even een mailtje. Dan zijn dit soort problemen veel sneller opgelost, ik kijk namelijk niet 24/7 op dit forum ;-)

Jesse

New member
Liteonit:
Apache hing vast. Als er problemen zijn en Lennard/Ruben is niet online, stuur mij dan aub even een mailtje. Dan zijn dit soort problemen veel sneller opgelost, ik kijk namelijk niet 24/7 op dit forum ;-)

Handig als Lennard en Ruben ff een contact pagina maken waar je mail staat zodat iedereen je mail weet en snel kan mailen...

Nicopara

Active member
Jesse:

Liteonit:

Handig als Lennard en Ruben ff een contact pagina maken waar je mail staat zodat iedereen je mail weet en snel kan mailen...

kijk dan even op http://www.liteserver.nl/

Lennard

Active member
We zijn de MySQL logs aan het bestuderen en aan het kijken welke sites buitensporig en onnodig veel load veroorzaken.

De eigenaren daarvan krijgen een mail met het vriendelijke doch dringende verzoek ervoor te zorgen dat binnen 48 uur de buitensporige en onnodig hoge load verdwenen is.

Voor de mensen die denken dat we grote sites weren: one2xs veroorzaakt vrijwel geen load en is toch redelijk groot, al zeg ik het zelf. Het is echt een kwestie van je systeem optimaliseren, en als je een grote site hebt dan gaan we er ook vanuit dat je de verantwoordelijkheid, en de kennis of de middelen hebt om je systeem goed te onderhouden.

Bovenaan