Host upgraden

G

Guest

Guest
Krijg je dan een deel van je punten terug?
Luukvdo (link):
Downgraden dus? Dat kan als je een ticket aanmaakt

Luukvdo

New member
Goede vraag, dat weet ik zo gauw niet
yummie.gif

Antonn

New member
Xjessex (link):
Luukvdo (link):

Een heel klein deel normaal.

toevoeging op 29 maart 2012, 15:42:44:

Luukvdo (link):
Goede vraag, dat weet ik zo gauw niet
yummie.gif

Tja, ik heb 2 hosts die ik zou willen verlengen en dat blijkt heel duur te zijn terwijl ik ze amper gebruik. Vandaar dat ik miss wat kan verwijderen en hem dan "downgraden".

Ruben

New member
Xjessex (link):
Luukvdo (link):

Ja dan krijg je gewoon de punten terug die je "teveel" betaald hebt.

G

Guest

Guest
Ruben (link):

Xjessex (link):
Luukvdo (link):

Ja dan krijg je gewoon de punten terug die je "teveel" betaald hebt.

Aha okay
smile.gif
.

Wouterp

New member
En hoe worden die punten dan berekend?
Want als ik een Ultimate host heb die nog 1 week geldig is en die downgrade naar een starter neem ik aan dat ik geen 60 punten terug krijg.

Ruben

New member
Het is de rekensom:

Het verschil in pakketten delen door 365 keer het aantal dagen wat je nog over hebt.

Tenminste, zo was het vroegah altijd
emo.gif

Wouterp

New member
Ruben (link):
Het is de rekensom:

Het verschil in pakketten delen door 365 keer het aantal dagen wat je nog over hebt.

Tenminste, zo was het vroegah altijd
emo.gif

Vroeger was alles beter...

Lennard

Active member
Ja maar in principe doen we geen downgrades, en volgens mij was dat vroegah ook al zo
hypocrite.gif

Enkel bij grote uitzonderingen. Als je tijdelijk een groter pakket wil dan kun je dataverkeer bijkopen; als je upgrade of direct al een groot pakket koopt dan is het niet de bedoeling dat je na een paar maanden een downgrade aanvraagt.

Antonn

New member
Lennard (link):
Ja maar in principe doen we geen downgrades, en volgens mij was dat vroegah ook al zo
hypocrite.gif

Enkel bij grote uitzonderingen. Als je tijdelijk een groter pakket wil dan kun je dataverkeer bijkopen; als je upgrade of direct al een groot pakket koopt dan is het niet de bedoeling dat je na een paar maanden een downgrade aanvraagt.

Je kan er in ieder geval toch geen winst mee maken lijkt me?

Lennard

Active member
Klopt, maar ik wel verlies als iedereen elke maand zn pakketje downgrade en upgrade zodat hij net binnen zijn limieten blijft.

Als je er echte een goede reden voor hebt dan ben ik ook de slechtste niet en wil ik je best helpen, maar als je gewoon een te grote host hebt gekocht dan had je een kleinere moeten kopen en zul je hem via het forum moeten proberen te verkopen.

toevoeging op 31 maart 2012, 21:11:54:
Oh, verlengen met een kleiner pakket kan natuurlijk wel, dus dat je na een jaar bedenkt dat je host te groot is, maar dat is wat anders dan downgraden.
smile.gif

Antonn

New member
Lennard (link):
Klopt, maar ik wel verlies als iedereen elke maand zn pakketje downgrade en upgrade zodat hij net binnen zijn limieten blijft.

Als je er echte een goede reden voor hebt dan ben ik ook de slechtste niet en wil ik je best helpen, maar als je gewoon een te grote host hebt gekocht dan had je een kleinere moeten kopen en zul je hem via het forum moeten proberen te verkopen.

toevoeging op 31 maart 2012, 21:11:54:
Oh, verlengen met een kleiner pakket kan natuurlijk wel, dus dat je na een jaar bedenkt dat je host te groot is, maar dat is wat anders dan downgraden.
smile.gif

Vriendje (link):
Tja, ik heb 2 hosts die ik zou willen verlengen en dat blijkt heel duur te zijn terwijl ik ze amper gebruik. Vandaar dat ik miss wat kan verwijderen en hem dan "downgraden".

Dat mag dan dus gewoon?

Bovenaan