Hotmail herkend mails als spam

Lennard

Active member
Vince:
Word hier nog wel aan gewerkt?
smile.gif

Het enige wat we kunnen doen is wachten..

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Inderdaad. Liteserver moet het doorgeven aan hotmail / live helpdesk en die moeten dan gaan evalueren of de server weer van de blacklist af mag. kan altijd wel wat werkdagen duren.

Sjoerd

Active member
Vince:
Gmail mailtjes komen ook in spam binnen..
Let ook op of in je script de headers van het mailtje goed staan etc..

Vince

New member
Er staat dit boven:

Dit bericht is vermoedelijk vervalst en is niet afkomstig van jouw account. Meer informatie.

Hmm.

Krm

Active member
ruben had laatst verteld dat je links zo moest maken ofsow <a href=> ipv "" of omgekeerd

Ruben

New member
Kerem:
ruben had laatst verteld dat je links zo moest maken ofsow <a href=> ipv "" of omgekeerd

Als je op de blacklist staat werkt dat niet. Maar Hotmail selecteert echt op de bizarste dingen. Je moet heel erg tweaken met je mailtje als je wilt dat hij in inbox komt.

Timkb

New member
Je begrijpt me denk ik niet iemand zou hebben moeten spammen via one2xs, als je nou per gebruiker per maand max van 20 berichtjes doet dan zal dat al heel wat minder zijn

Timkb

New member
Volgensmij begrijp jij mij of ik jou niet helenmaal, als je je registreerd en je krijgt je activatie email ben je nog geen member dus heb je nog 20 mails voor je.

Marjolein

Miss Marjolein
Timmie:
Volgensmij begrijp jij mij of ik jou niet helenmaal, als je je registreerd en je krijgt je activatie email ben je nog geen member dus heb je nog 20 mails voor je.

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt wat Erik bedoel.
Als je een host hier heb met een website waarop je lid kan worden, en je hebt een systeem waarbij een activatie mail moet worden verstuurd om je lidmaatschap te bevestigen dan is het lastig als er een limiet zit op het aantal mails je kan versturen. Stel dat je per maand 100 nieuwe leden aangemeld krijgt, dit betekend dat je dan ook 100 activatiemails moet kunnen versturen. Snap je?

Erik

New member
Marjolein:

Timmie:

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt wat Erik bedoel.
Als je een host hier heb met een website waarop je lid kan worden, en je hebt een systeem waarbij een activatie mail moet worden verstuurd om je lidmaatschap te bevestigen dan is het lastig als er een limiet zit op het aantal mails je kan versturen. Stel dat je per maand 100 nieuwe leden aangemeld krijgt, dit betekend dat je dan ook 100 activatiemails moet kunnen versturen. Snap je?

Dat bedoelde ik.
smile.gif

Timkb

New member
Ah, ja je hebt gelijk ik bedoelde het anders maar omdat er nogaltijd *.one2xs.com word gebruikt word je op blacklist gezet, vind wel dat hier iets aan gedaan kan worden hoe doen anderen hosting aanbieders dit dan?

Lennard

Active member
Andere hostingbedrijven monitoren het strenger en schoppen je eruit als je spamt.
En andere hostingbedrijven zitten met 9 van de 10 klanten die ouder dan 18 zijn, en ik wil niet lullig zijn, maar die weten doorgaans iets beter waar ze mee bezig zijn en hebben ook een groter verantwoordelijkheidsgevoel en spammen dus niet zo snel en sturen ook niet snel een mailbom als ze mot hebben met een klasgenootje.

Bovenaan