Hotmail herkend mails als spam

Lennard

Active member
Ja zoiets.
We zijn nu al strenger aan het optreden, maar het is ook zo flauw als je gehackt wordt en je bent daardoor je host kwijt...

Timkb

New member
Lennard:
Andere hostingbedrijven monitoren het strenger en schoppen je eruit als je spamt.
En andere hostingbedrijven zitten met 9 van de 10 klanten die ouder dan 18 zijn, en ik wil niet lullig zijn, maar die weten doorgaans iets beter waar ze mee bezig zijn en hebben ook een groter verantwoordelijkheidsgevoel en spammen dus niet zo snel en sturen ook niet snel een mailbom als ze mot hebben met een klasgenootje.

Ja daar heb je gelijk, toch zou een oplossing wel fijn want ik heb zelf al ooit voor de keuze gestaan
wat ik zou doen host x of one2xs en toen heb ik mede om deze redenen / redelijk wat probleempjes me DA gekozen voor Host x dat kost dan wel een paar knaken p/m maar dan heb je toch degelijke host, maar ja je kan niet alles verwachten van een semi gratis host/domein site toch vind ik dat One2xs het heel goed doet! beter als de concurenten in dit soort sites

Lennard

Active member
Tsja, het feit dat we soms wat problemen hebben komt niet omdat we min of meer gratis zijn, maar doordat daar een hele jonge doelgroep op afkomt.
Niet dat dat erg is, maar je zult er wel vaker problemen mee hebben dan bij een gemiddeld hostingbedrijf.
We kunnen dat vermijden door minder gebruikers op een server te zetten, maar dan wordt t weer duurder, dus helaas is een oplossing nog niet zo eenvoudig.

Timkb

New member
Daarom netjuist omdat het gratis is ligt de doelgroep wat lager en aangezien deze doelgroep zich soms want onvolwassen kan gedragen, dat daarom wel is ooit een DDoS attack word gepleegd of in dit geval een (mailbom).

Waar ik op dit moment zit met mijn hosting staat de server atm 432 uur achterelkaar aan en nog nooit een probleem met DA mail servers of DDoS attack maar dat komt denk ik mede omdat zij toch wel als een van de grootste hosting bedrijven van NL mag noemen en daarom een dikke cisco hardware firewall kunnen kopen en meer van die hardware en dat dat net iets te hoog gegrepen is op dit moment voor 2xs

Krm

Active member
Maar als jullie weten wie dit gedaan heeft kunnen jullie tog de mailfunctie van zijn host eraf gooien?

en misschien handig om in de regels een paar regels over spammen te maken

Bovenaan