Icoontjes

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Net zoals het Icoontjes van welk apparaat je gebruikt ernaast of erboven een Icoontjes welke browser je gebruikt, dat is vooral handig voor help als iets niet lukt, lijkt mij wek nice.

G

Guest

Guest
jezus nogmeer icoontjes!

Ook gelijk welk geslacht je bent + je leeftijd

Ewan

Lid
En doe er dan gelijk bij zetten hoeveel inch je scherm is en al je computer specs
redface.gif

toevoeging op 20 juli 2012, 03:41:23:
Wel met icoontjes enzo he zo dat lekker dat hele stuk vol staat zodat het nog handiger is !!!1!!1!!11!1!111!!

Jellesch (link):
Net zoals het Icoontjes van welk apparaat je gebruikt ernaast of erboven een Icoontjes welke browser je gebruikt, dat is vooral handig voor help als iets niet lukt, lijkt mij wek nice.

Hoe meer icoontjes je in een website stopt hoe rommeliger het is

Janm

Lid
Ja en hoe oud je computer is, welke auto je hebt, wat je lieverlingskleur is, welk merk fiets je hebt, hoe lang je bent...

Janm (link):
Ja en hoe oud je computer is, welke auto je hebt, wat je lieverlingskleur is, welk merk fiets je hebt, hoe lang je bent...
Jaa goed idee, ga ik meteen ff maken!
pompom.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Kom op dit is gewoon iets van een toevoeging, je hoeft niet gelijk van die flauwe opmerkingen te maken.

G

Guest

Guest
Jellesch (link):
Kom op dit is gewoon iets van een toevoeging, je hoeft niet gelijk van die flauwe opmerkingen te maken.

Ik geloof dat het wel duidelijk is.

Opzich niet heel slecht, maar zet het dan op je profiel pagina. Als je op de naam klikt dat je dan de browser ziet staan.

Of gewoon net zoals [punten] dat je dan [browser] in je onderschrift kan doen.
Maar als het er standaard staat is het wel een beetje irritant
bloos.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Fanorg (link):
bloos.gif

maar soms wisselt iemand van browser gewoon boven het huidige icoojtie;

Antonn

Lid
Fanorg (link):
bloos.gif

Slim
biggrin.gif

Niet meer icoontjes. Het idee van mobiel of niet icoontje is al verpest door wat voor PC je hebt, laten we alles niet harder verpesten. Of dat je bij je profiel een reeks selectieblokjes hebt van:
Welke icoontjes moeten er getoond worden bij een reactie?
- Browser
- PC
- Mobiel
- Schermgrootte
- Dit lijkt me zeker genoeg maar meer kan ook
emo.gif

Ja ik zit er ook over te denken om die Windows-icoontjes enzo gewoon te vervangen door één mobiel icoontje als iemand mobiel is, en als het gewoon een pc-post is om dan niks weer te geven.

Lennard (link):
Ja ik zit er ook over te denken om die Windows-icoontjes enzo gewoon te vervangen door één mobiel icoontje als iemand mobiel is, en als het gewoon een pc-post is om dan niks weer te geven.

Nou het stoort toch niet zo hard.
redface.gif

Bovenaan